Als ik zo naar deze foto`s kijk zie ik dat je de "zwarte tonnetjes" (diodes) andersom hebt terug gezet. een diode heeft een richting, juist plaatsen is cruciaal. ;-)
van links naar rechts zit de zilveren streep onder dan boven en dan 2x onder. op de eerste foto staan ze allemaal naar onder.
Perfecte observatie!

Gewoon overheen gekeken, ik was duidelijk aan nachtrust toe....
In ieder geval diode weer andersom terugzetten.De streep komt overeen met de streep in het schema, de kant zonder streep is die van de pijlpunt.
Als zo'n diode toch uit de schakeling is, even meten met je laagohmige bereik van je multimeter. Een kant moet vrijwel doorverbonden zijn, de andere kant op een oneindig -nou, ja- hoge weerstand.
Ik blijf wel bij mijn eerdere idee dat de negatieve ingangsaansluiting niet wordt doorgeschakeld naar de ground van de betreffende lader.
Het zou eigenlijk wel fijn zijn als we daar zekerheid over hebben en vooral, wat dit veroorzaakte.
Spontane uitval van FETs in de B6 laders heb ik al eerder gezien, dus dat houd ik altijd voor mogelijk. (wat is de maximale opgegeven laadstroom per lader?)
Vervangen van de betreffende FET kan de oplossing zijn.
Voorlopig eerst maar eens meten daar. Paar detail foto's van dat deel van de print zouden daarbij kunnen helpen.