Quadcopter bouwen? En nieuw op forum

Jullie adviseren mij dus om geen emax te nemen en littlebees?
Ik heb net zo'n Tool gebruikt voor vliegtijd en thrust.daar kwam uit dat is pas hover heb op ongeveer 60%(met emax). Klopt dat?

Ik blijf, mocht ik nog een quad bouwen bij littlebees....

Hover op 60% is niet handig..
Mijn zmr250 zoals een aantal posts terug vliegt op 20-30%....met fpv gear aanboord
.. Verwacht als ik over ga op 4cel dat hij wel rond 10-15% kan hovered..

Geen idee, maar de MINI MONSTER motoren lijken mij sterker en ze hebben een veel dikkere as en groter lager dus heb ik die zojuist besteld.

Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden.
Ik had ergens op het Forum gehoord dat ze rammelen als koffiemolens.

Lijkt mij dat dat gewoon een kwestie van balanceren is. Dan kun je ze toch gewoon RMA sturen? Ik zal laten weten hoe die van mij bevallen zodra ze binnen zijn :)

heb net een zmr 250 met le todar 2204 2300 kv motoren in elkaar gezet en nog geen 5 minuten geleden ff test hover achter in de tuin gedaan motoren zijn echt stil en ze zagen er ook echt goed uit voor de prijs geen speling geen gerammel niks.

ik heb gewoon de zwarte omdat ik die bij iemand kon halen waar ik al vaker spullen heb gekocht en kon ze per 2 halen daar dus bleef ik zeker onder de grens van btw en inklaringskosten enzo maar is geen verschil tussen die 2 dacht ik

Ik zie dat je veel bij HK wil bestellen maar pas op als je boven de 80 euro in één paket besteld krijg je een extera belasting toeslag. Dan kun je het best meerdere pakketten bestellen.

Ik bestel heel erg veel bij HK, maar ik haal bijna alles uit EU warehouse dus dan krijg je lage verzendkosten en geen extra kosten.

Balanceren zou ik persoonlijk niet doen als beginner, als ik het zo hoor vlieg je ze stuk bij bosjes als je beginner bent.

Ik ga idd bij EU warehouse bestellen. Ik kan nergens iets vinden over verzendkosten. Hoeveel is dat?
Mooi dat ik geen balancer nodig heb. Kost toch weer meer geld.
Welke soorten props zal ik bestellen? Ik ga er denk ik best wel veel bestellen.

Back