QuadCopter FS 420

Hallo allemaal.
Ik zag laatst een You Tube filmpje van een Duitser die een FS 420 QuadCopter vloog.
Toestel was erg snel en vloog knetters strak.
Heeft iemand van jullie op dit Forum toevallig ook al ervaring in het echt met zo'n FS420 QuadCopter?
Ik zou er graag meer van willen weten.
Hoor het graag.
Vr Gr Erwin

carbon/alu rahmen
motor: kd a22-10s
regler: 18A
propeller: 8x45
wii m+
arduino
bma020

Het is dus een Arduino based flightcontroller met een WII motion plus sensor pakket.
verder kan ik je er niet zo heel veel meer over vertellen, dat laat ik over aan de Ardu mannen hier op het forum.

Alvast bedankt voor je reactie!!
Hoop dat er nog piloten gaan reageren die al met zo'n FS 420 vliegen.
Ik wil er namelijk ook eentje en kan het toestel laten bouwen door een Duitser.
Weet helaas niet hoeveel het gaat kosten en wat het waard is om zo'n toestel kant en klaar te laten bouwen exclusief ontvanger. (heb nog geen reactie gehad van de bouwer)
Hoop dat er meer mensen reageren op dit Topic.
Vr Gr Erwin

Aan de specs te zien gewoon een multiwii based quad copter. Aan onderdelen zal hij zo'n 150-200 euro kwijt zijn.

Dank voor je reactie.
Ik heb inmiddels al antwoord verkregen en hij vraagt 450 euro voor de bouw van de QuadCopter.
30 euro extra en dan zit er led verlichting op.
Ondanks dat ik nog super leek ben op QuadCopter gebied denk ik dat dat anders kan.
Moet er nog wel even mijn licht over laten schijnen.
Vr Gr Erwin

je kunt ook net als vele hier (waaronder ik) zelf iets in elkaar knutselen.
Dit gebruiken om mee te leren quad-vliegen en later uit te breiden naar het gene wat je graag zou willen hebben.

Wanneer deze FS 420 zelf te bouwen is zou ik hier ook graag aan beginnen. De filmpjes zijn zeker gaaf!!!

"off topic" @ Hugy ik moet steeds wennen aan je avatar, het lijkt er steeds op dat je zo'n romeinse helm op hebt met zo'n "bezem" erop.Ik nou niet goed zien wat het nou is, wat is het?? :) :)

Dylan er staan zat bouwthreads op fora over dit soort quads. Het is zeker niet moeilijk om zoiets zelf te bouwen en het is nog leuk en goedkoop ook!

Offtopic. Het is mijn video bril voor fpv met antenne, ontvanger en video splitter. Erg sexy :p

IMG_0043.jpg

Tjonge jonge wat een ding zeg. Wil dat niet steeds voorover kukelen??
Ik heb wel lui gezien met een veiligheidshelm met alles erop gebnuowd maar zo'n constructie ben ik nog niet tegen gekomen, ziet er wel "Borg" achtig uit. nou ja, als het maar werkt he.
Bedankt, kan ik het plaatje nu wat beter zien.

Sorry Dylan, verder on topic!

Tjonge jonge zeg het is wel wat. Je hebt er no0gal wat aan gemodificeerd of niet?
Dat FPV-en lijkt me wel walgelijk gaaf om eens te zien. Zijn er FPV-ers in Friesland?? Zou wel eens mooi zijn.

Back