Quadcopter #zoveel

Whoo, een stick video!
Dat is nou precies waar ik nu al een paar weken op aan et jagen ben.
Met de vraag "wat doe je met je sticks bij een flip" krijg ik geen antwoord.
Een foto is 1000 woorden, en dat filmpje is iets van 25 fotos per seconde. ;)

Die props zijn mij nog even iets te duur om er een stuk of 5 van te prakken tijdens de eerste paar keertjes oefenen, dus die gaan op et verlanglijstje ergens in de lente.

Ik ga het gewoon eens proberen met die quad, duur was et niet dus we zien wel! :lol:

Okay thx.

edit: Toch ff gekeken. Het veranderd de gain in z'n geheel, dus reageert heftiger op de sticks. Is het dan toch niet een goed idee?

RCGroups link hier.

Hmm, wat is dan wijsheid? Ik ben nog niet een doorgewinterde copterpiloot,
maar een keer een flipje moet wel kunnen lijkt me. ;)

full

Heb vandaag de Quadcopter X525 van Goodluckbuy binnen gekregen .
Tegen de verwachting in toch nog snel gearriveerd,
Ziet er allemaal netjes uit en met gekleurde armen .
Alles is er bij of toch bijna, alleen de veertjes voor aan de poten ontbreken .
Het geeft de indruk dat er bij iedere set wel iets kan ontbreekt .

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een die zich meld met een incomplete kit?
Das voor mij toch de druppel, Ik koop geen kits meer van deze maker. :(
Ik had zin in de spider frames, maar de kwaliteit controle is ver te zoeken.

Haha, leuke quote. :lol:

Maar inderdaad, goedkoop is goed, maar deze dingen zijn eigenlijk TE goedkoop.
Voor 25 euro een quad van een halve meter op de mat, dat KAN eigenlijk gewoon niet.
Daarvoor zou ik het niet eens zelf kunnen bouwen van bouwmarkt troep.
Eigenlijk zou je die goedkope dingen gewoon per twee moeten kopen.
Eentje voor het begin, de tweede om hem af te bouwen + wat reserve spul.

Vandaar misschien de naam Goodluckbuy ?:rolleyes:

Je gaat er toch van uit dat als je een set koopt dat er alles bij zit, ook al is het de goedkoopste ,en er kan wel eens iets mis gaan, maar het gaat wel iets te veel mis geeft zo de indruk.
Ik dacht er eigenlijk aan om noch een X525 te bestellen alleen voor de onderdelen ,want ik verwacht niet dat mijn eerste Quadcopter vluchten probleemloos zullen verlopen :mrgreen:

Prettig uit einde aan een ieder hier op het Modelbouwforum.:)

Jules

Misschien is het een idee om met een man of tien een stuk of vijftien frames te bestellen :)

Veertjes koop je bij de betere ijzerhandel, een bouwmarkt heeft ze voor zover ik weet niet. Ik ben in Delft bij "Romijn" geweest, die hebben een kist met verschillende veertjes van een groothandel/fabriekje uit Sliedrecht ( zag ik op het deksel). Kost je de kop niet, iets van E 1,20 per stuk.

Hoi,
Arthur.

Die veertjes is niet zo erg dat die er niet bij zijn ,heb er ondertussen al 4 gevonden ,tussen 35 jaar modelbouw restanten :D

Dat idee om een groter aantal Quadcopter's te kopen is op zich niet verkeert ,alleen komt er dan voor ieder nog de verzend kosten van het eventuele verdeel punt hier in NL nog bij ,en dan ben je je voordeel weer kwijt aan tante post .

Verzendkosten? nee hoor?
Dat was gratis bij goodluckbuy dacht ik?

Wat ik bedoelde is als je zelf een quad wil, kun je er beter meteen twee kopen.
Een om te bouwen, en nog een om de eerste af te bouwen als er wat mist,
en de rest is dan reserve onderdelen voor als je wat sloopt.

Mijn kit was wel helemaal compleet. Heb overigens gisteren meteen een 2e besteld. Puur voor reserve onderdelen. En voor die 30 euro lig ik er niet wakker van als er een schroefje of veertje ontbreekt.

hoi,

Heb het zelfde frame gekocht maar dan bij eForChina. Daar was die destijds maar $30 (ongespoten). Wou net een 2e bestellen maar zie dat ze nu de prijs hebben aangepast. Ben benieuwd. Van shroefjes en veertjes lig ik idd ook niet wakker. Hoop alleen dat de grote componenten netjes opmaat zijn.

EDIT : misschien sloop ik die stomme voetjes er wel af en vervang ze door wat piepschuim en een aluminium strap.

Dat klopt, geen verzend kosten bij Goodluckbuy .

Was in de veronderstelling dat "areon" een groep's buy bedoelde .

Dat bedoelde ik ook. Dan moet het in NL inderdaad nog verspreid worden. Lijkt me achteraf toch niet zo'n goed idee, want hoe ga je dan de spares verspreiden? :)

Back