Quadrocopter bouwen

Ik was afgelopen maandag ook aan de beurt met 2 Lipo's van HK voor de Qaudro :confused:

Dat was de tweede keer na ruim 200 + bestellingen.. dus ik klaag niet, al duurt het wel weer een paar weken voordat je het pakket aan de deur hebt. @#%*

Je zou haast alleen nog in DL bij het Duitse magazijn bestellen..
gr Gert

Tja en je kunt op die customs invoice drukken, waar ze ook die bijvoorbeeld 20% die jij aangeeft op de bestelde artikelen over alle producten op hebben staan, de vraag is trapt de douane daarin?

Heb tot nog toe alles eerlijk doorgegeven, maar jah het valt te proberen......

Ook een keer geprobeerd om ze tevreden te stellen met een factuur waar dus een lager bedrag op stond als de werkelijke waarde.
Maar daar trapte ze helaas toch niet in, begonnen gelijk met een boete te drijgen van 230 euro.

Uiteindelijk toch maar de werkelijke waarde opgegeven, en toen maar de wettelijke belastingen betaald.
Reken er maar op dat ze bij de douane ook internet hebben en alles dus na kunnen checken.

Ik heb nu ook gewoon doorgegeven wat er in zit.
Als ik inderdaad moet betalen, dan is het iets van 8 euro.. daar is nog wel over heen te komen :)

(maar er wachten nog 3 bestellingen :p )

Laatst bewerkt door een moderator:
De mijne in ieder geval nog niet...Ik heb gebeld, en de aardige mevr. (lees MUTS) wist me te vertellen op een zeeer arogante toon dat het wel 3 tot 4 weken kon duren.. :2gunfire:

Ik had gisteren gebeld ,volgens die persoon die ik aan de lijn had zou het 3 tot 4 dagen kunnen duren na het opsturen van de nodige gegevens per mail nu afwachten

Ik heb mijn formulier (Wat je in moet vullen van de jongens en de meisjes van de Douane) vorige week zaterdag (20-08-2011) opgestuurd, en tot op heden nog niets vernomen...:confused:.. Dus een paar dagen ?

na een paar dagen afwezigheid......
Ik heb zondag de brief van de douane gepost.

Volgens het Nederlandse Tracktrace nummer dat bij de brief zat, bestaat het pakketje niet.
Dat is meestal zo als de Douane je pakketje te pakken heeft.

Het is nu afwachten..

Inmiddels is er nog een pakketje vertrokken van bij HK en is het controle bord al onderweg.

hoi allemaal,

vandaag nog gebeld om te horen of ze mijn mail met gevraagde info ontvangen hadden of niet , weet u wat een aardige heer heeft gezegd , uwpakket is nog niet binnen , terwel zijn collega 3 dagen eerder heeft aangegeven dat mijn pakket al binnen is en dat ze het binnen 3 dagen gaan opsturen als ze betaling bewijs en inhoud van pakket per mail ontvangen ,
ik heb die gast direkt gezegd dat mijn pakket al binnen is en dat ik de gevraagde info al doorgestuurd heb , dus moest ik eens aan lijn wachten , na 3 minuten wachten kwaam hij mij te vertellen dat mijn pakket en mijn mail al binnen zijn en dat ik mijn pakket eind volgende week zou kunnen ontvangen
echt sukkels , we zien wel wanneer die rotte pakket zal binnen komen ,
slechte ervaring met die speedpost van singapoor , eerder wat besteld via ebay , was veel sneller dan dit geen gezeik met de douane , hogerverzendings kosten en zal waarschijnlijk na een maandje of twee binnen zijn :bad-words:

Laatst bewerkt:
vandaag mijn frame en kk board ontvangen , de bestelling van hobbyking is er nog niet , weet niet hoelang het nog gaat duren voordat het geleverd is .
Bert , hoe duur was uw zender en ontvanger ?, ik ben ook geinteresseerd in zoiets
een sim zou ik eens willen proberen .

hoi, welk KK board heb je bij Ebay gekocht?

m.v.g

Vandaag mijn pakketje eindelijk kunnen ophalen...

Helaas moest er wel even 18 € extra worden afgerekend, maar zoals eerder gezegd...na ruim 200 + bestellingen slechts de 2e keer..:D

gr Gert

Laatst bewerkt:
Back