daar zit een KK controller op, dus je blijft zelf continue corrigeren. (heeft geen acceleratie meters) beter kan je een controller nemen die acc. meters heeft. dat gezegd; je kan natuurlijk gewoon een losse controller erbij kopen en die erop zetten.
de ESC's zijn gewoon top, je moet ze alleen voor het beste resultaat even programmeren met een programmeer kaartje. (paar eurotjes bij HK) maar dat moet bij iedere esc die je voor een multi wilt gebruiken. een esc heeft normaal een beveiliging voor lage lipo spanning om je lipo te redden tegen onder ontladen. als de spanning te laag is dan gooitde esc de spanning van de motoren af.... ze draaien dus niet meer.. bij een vliegtuig maakt dat niet uit, je zweeft gewoon naar beneden. maar een multi zonder draaiende motoren is gelijk aan een baksteen... en bakstenen vliegen erg slecht..
die XXD motoren zijn niet slecht, misschien is 1200KV een beetje aan de hoge kant als je wilt filmen maar voor gewoon vliegwerk enzo zijn ze goed.
frame is volgens mij van G10 dus erg stevig. de armen zijn gewone alu buizen van 10X10 of 15X15 als die krom raken haal je gewoon in de bouwmarkt nieuwe.
al met al lijkt het mij een goede optie! (vergeet alleen die KK controller, je wilt snel en makkelijk de lucht in.. HK is met de nieuwe versie va de KK controller gekomen check het topic erover. ik denk dat die wel een mooie is om te beginnen. je hoeft hem niet aan een pc te hangen en alles word netjes en duidelijk stap voor stap via een lcd gedaan)
ps: HK staat voor HobbyKing