Quoten foto's

Omdat je het topic al gesloten hebt...

Soms quote je een tekst of foto om een specifiek iets aan te duiden. Als dat dan niet meer mag gaat de leesbaarheid ook achteruit omdat het onduidelijker wordt.

Onnodig foto's quoten, (of lekker gemakzuchtig laten staan) eens; niet meer doen.
Maar ik zou het kwalijk en absoluut een achteruit gang vinden als foto's niet meer gequote mogen worden.

Verder, keep up the good work! ;)

Hallo Sander,

Je hebt niet goed gelezen.

Ik heb niet gezegd dat er niet meer gequote mag worden !
Maar zo als het nu is wordt er vaak onnodig gequote, wat zinloos is.

Als je iets specifieks wil uitleggen om iets duidelijk wil maken is er geen bezwaar om te quoten.

Foto's quoten is niet zinvol, soms worden 3x de zelfde foto gequote !!
Dit voegt niets toe aan het desbetreffende topic en het wordt alleen maar onoverzichtelijk.

Ik heb niet gezegd dat er niet meer gequote mag worden !

Piet, je bent nu in een hoop topics alle quotes aan het verwijderen geweest.
Ik denk dat dat niet nodig is.
Nu is juist een reactie niet begrijpelijk omdat de quote weg is, en er niet altijd op dezelfde dag gereageerd word.

Foto's niet in een quote mee nemen, oke, maar alle quotes verwijderen vind ik niet op z'n plaats.

Vraag dan aan het forum beheer de quote knop te verwijderen.
Dan kan quoten niet meer, en scheelt jou ( moderatoren) een hoop werk.

Mvg jordi

Hallo Jordi,

Als een quote zinvol is dan laat ik deze quote staan, maar er wordt steeds vaker gequote, terwijl dit niets toevoegt aan de posting, wat het lezen alleen maar lastiger maakt.
Als de quoteknop verwijderd zou worden, dan kan er helemaal niet meer gequote worden, dat is ook geen goede zaak, want als het nodig is om iets duidelijk te maken of op een belangrijke posting te reageren, moet quoten mogelijk zijn.

Laat het duidelijk zijn, ik heb niets tegen het quoten, maar het moet wel zinvol zijn .
Dit staat ook in de regels en voorwaarden van het MBF forum.

Er wordt de laatste tijd echt heel veel gequote, te pas en te onpas, dit maakt het lezen van een topic voor een buitenstaander nogal lastig om sommige teksten 2 tot 3 keer voorbij te zien komen.
Als ik vandaag zie dat een user die bij elke door hem geplaatste posting de voorgaande posting quote, dan is dit echt niet zinvol, dit maakt het topic onnodig onoverzichtelijk.

Dus Jordi, quoten mag, maar als we nu met z'n allen proberen om het quoten zoveel mogelijk te beperken en alleen toe te passen als dit noodzakelijk is, dat blijft het Truckerforum overzichtelijk en prettig leesbaar voor een buitenstaander.

Back