M
michellindenberg
Guest
waar te koop?Michel,
Check: Team C
En ja RTR, incl zender, regelaar, motor, servo etc etc... ow en ook nog onder de 200 euro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waar te koop?Michel,
Check: Team C
En ja RTR, incl zender, regelaar, motor, servo etc etc... ow en ook nog onder de 200 euro![]()
Bedoel je protech booster 2 ?
deze was mn eerste auto , degelijke wagen voor een paar maanden. je kan er weinig/geen stukken voor krijgen maar is best stevig. maar je moet er geen 6.5 brushless in gaan steken ofzo , komt echt niet goed!
Het is waarschijnlijk alleen maar voor te jumpen?
Wanneer het instaleren van electronica een probleem is, kun je wellicht beter lekker met nikko's blijven spelen. No offense, maar het komt over alsof je 2 enorme linkerhanden hebt, en dat is iets wat je in deze hobby niet kunt gebruiken. Uiteindelijk gaat er altijd wel wat kapot, of verslijt er simpelweg wel is een tandwiel, lager etc. Wanneer je niet in staat bent om dit te vervangen ga je nog heel wat nieuwe rc's kopen, en wanneer het plaatsen van de electronica al een probleem is, zie ik het vervangen van een tandwiel al helemaal niet goedkomen.
"Vrij simpel" is relatief natuurlijk. Als de topicstarter nog nooit een soldeerbout heeft vastgehad, is dat best eventjes oefenen.
Hij kan natuurlijk altijd vragen stellen op dit forum, maar Michel heeft ondertussen al een beetje de reputatie gekregen van niet te luisteren naar het advies van anderen.
Hij stelde onlangs de vraag of het kwaad kon met zijn E10 een jump te maken; wij hebben daarop duidelijk "ja" geantwoord. De volgende dag postte hij dat hij het toch gedaan had en dat de auto er eventjes mee ophield... Tja, noem het puberteit of koppigheid; het feit blijft wel dat je je gaat afvragen of je raad wel degelijk serieus genomen wordt?![]()
Uit die 2 zou ik eerder de Firestorm kiezen. Heb ik zelf ook een tijdje gehad en is een erg fijne auto. Simpele opbouw omwille van zijn 2 wielaandrijving en kan zeker tegen een stootje. (heeft ook een erg robuuste gearbox, wat een groot pluspunt is.)