R.I.P Amy-Winehouse

• Topicstarter Topicstarter ExtremeBB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel typerend.
Gisteren bijna 100 onschuldige mensen afgeslacht (tenminste, laten we hopen dat het dodental niet nog verder stijgt) en ik zat eigenlijk te wachten wanneer er een speciaal topic over gestart zou worden. Maar behalve een wederopstanding van het "schietverenigingen-draadje" gebeurde er helemaal niets.
Nu komt iemand te overlijden waarvan het niet de vraag was of ze voortijdig zou overlijden, maar meer op welke termijn dat zou gebeuren en binnen een paar uur is er een topic over.
Niet dat ik het niet tragisch vind, maar ik sta toch elke keer weer te kijken van wat een beetje bekendheid met je leven doet.

Mss moven naar het non-modelbouwcafe ?

Verder een heel triest verhaal dit. Meisje heeft talent, krijgt succes, raakt aan de drank/drugs en nu op 27 jarige leeftijd dood.

Denk ook dat het akkefietje nog niet zo lang geleden waar ze stomdronken op het podium zichzelf volledig voor paal zette, hier best eens wat mee te maken kan hebben.

HEt is ook niet niets dat succes, als ineens alle camera's ZO ontzettend op je gericht worden.

Ja die mag naar het nonmodelbouw cafe...
en ja,we hebben daar een optie voor het driehoekje...

Ontopic. Sterkte voor de naasten, en familie en vrienden, en natuurlijk de fans.
Ook al was het wellicht te verwachten, de dood komt altijd onverwachts....

Je heb helemaal gelijk Micropuller ik dacht eigenlijk dat daar al een topic over was,
voel me ook wel aangesproken aangezien ik er niet naar gezocht heb :(

En zal FF een moderator vragen de topic te moven,
bedankt voor de tip.........

Dank je wel Emil excuus voor de misplaatsing , ik wou net PB´en...

Laatst bewerkt door een moderator:
.. is wel een beetje makkelijk geredeneerd.. ja natuurlijk is iemand er zelf voor verantwoordelijk, maar in hoeverre mag je van een maatschappij verwachten van 27 jarige mensen dat ze met de druk die er door diezelfde maatschappij op gelegd wordt, aankunnen?

hier kon je op wachten idd.

Net wat foto's gezien van dat noorse eilandje, dat is ook aardig gek!! :(
De doden lagen her en der aan de oevers van het eiland, op sommige foto's staat de schutter er nog bij. :|

Je heb helemaal gelijk Micropuller ik dacht eigenlijk dat daar al een topic over was,
voel me ook wel aangesproken aangezien ik er niet naar gezocht heb :(

En zal FF een moderator vragen de topic te moven,
bedankt voor de tip.........

Dank je wel Emil excuus voor de misplaatsing , ik wou net PB´en...
Geen probleem, ik heb ooit als mod eens het hele grote baja topic verwijdert...
Ik en jij zijn iig geen apen... Vergissen in menselijk ;)

Ontopic:
Tja wat een beetje roem al niet kan doen.
Ik troost me dan weer me thet feit dat we al raardere snuiters/snuifers/spuiters hebben gehad.. Op zich niets vreemds aan, kennelijk is dat een (mogelijk) gevolg. Het beroep poster, is nog steeds niet verboden, dus ja, we zullen he tnog wel vaker gaan meemaken....

Sneu voor de nabestaanden familie, vrienden en fans, maar goed het is niet anders...
De dood is nooit leuk....

Misschien een apart topic over het noorse incident openen?

Het komt op mij een beetje raar over om te klagen dat iemand een topic over een 'current news' event opent, terwijl hij/zij dat niet doet over een ander 'current event'. Het staat je vrij dit zélf te doen, als je zo noozakelijk vind dat er een topic over is ;)

gaan we nou voor iedereen die dood gaat een draadje aanmaken? maak er nog maar 100 dan voor al die mensen in noorwegen. het is het MODELBOUWforum, sorry, tuurlijk is het rot voor der maarja ze heeft het er zelf naar gemaakt... die mensen in noorwegen niet!

het is het MODELBOUWforum, sorry, tuurlijk is het rot voor der maarja ze heeft het er zelf naar gemaakt... die mensen in noorwegen niet!
Silent detail, we hebben ook een NON-modelbouw gedeelte, en das waar dit nu in staat ;)
Gelukkig hoef je niet te reageren als je dat niet wil, of je vindt het zinloos. Beter niet reageren dan een zinlose reactie. Maar dat geld voor alle topics in het algemeen..

Mischien gewoon ontopic blijven ??
En anders open je toch zelf 1 Henri ?

Laatst bewerkt:

Het komt op mij een beetje raar over om te klagen dat iemand een topic over een 'current news' event opent, terwijl hij/zij dat niet doet over een ander 'current event'. Het staat je vrij dit zélf te doen, als je zo noozakelijk vind dat er een topic over is ;)
Ik neem aan dat deze reactie aan mij gericht is?
Ik zit er persoonlijk helemaal niet op te wachten dat er op een modelbouwforum topics over dit soort zaken worden geopend. Als ik de actualiteiten wil bijhouden zijn daar genoeg andere mogelijkheden voor. Het viel me alleen op dat er gisteren niet direct een topic over Oslo is verschenen, terwijl dit over het algemeen vrij vaak gebeurt als er een dergelijke gebeurtenis plaatsvindt. Nog opmerkelijker vond ik het dus, toen er enkele uren na het bekend worden van het nieuws over Amy Winehouse er wel een topic over werd aangemaakt.

Tja als er geen Amy fans zijn... kan dat gebeuren.
Het kan dan nieuws zijn, maar als het niemand intereseert, omdat dit bv een modelbouw forum, is kan dat gebeuren.

Overigens maakt "geen intresse", nieuws in het algemeen niet minder nieuws,
(lees niet minder erg/ leuk/ spannend, of /enrstig /vul maar wat in.)

@ExtremeBB: was zeker niet persoonlijk op jou gericht, vond het alleen wel frappant.
Weet ik maat maar ik vind gewoon dat je gelijk heb !
dit is ook de laatste keer dat ik in deze sectie kom krijg alleen maar klachten wat ik toch behoorlijk vreemd vind..

Ook deze thread mag wat mij betreft gesloten worden!!

Nieuw lid van de Forever 27 Club?

Jammer, iemand die de hedendaagse muziekwereld een nieuwe (klassieke) wending geeft en haaks op alle boom-boom-rip-off deuntjes gewoon lekkere muziek maakte is niet meer. :(

Heerlijke muziek en bijzondere vrouw!!
Tragisch einde, ze wordt gemist.
De muziek blijft!

Groeten, Ramses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back