R.I.P tamiya drifter

• Topicstarter Topicstarter Tamiya Drifter
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aller eerst gecondeleerd met het grootte verlies.
Ik heb toen der tijd ook dat topic gevolgd en ik vindt het ongelooflijk:(
Groeten Dennis Elands

Laatst bewerkt door een moderator:
Even schrikken vooral nadat ik het vorige topic doorgelezen heb. Ik wens de familie en vrienden ontzettend veel sterkte toe in de aankomende tijd.

re

Wil iemand even toelichten hoe "de neef van" aan de inloggegevens komt, en hier deze zeer verontrustende post plaatsen kan? Verder contact blijft tot op heden ook uit heb ik het idee.. Hebben we nog iets nader vernomen van deze persoon die het bericht ons mede heeft gedeeld?

====================================================================
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M7H Bekijk bericht
Met het risico het hele forum over me heen te krijgen, valt mij toch iets op.

Als de TS spreekt namens de neefje van de overledene is, waarom post hij dan wel met zijn account?
Ook is het taalgebruik van TS en overledene precies hetzelfde.....
je hebt wel gelijk wat betreft dat taalgebruik, maar het zou wel heel erg zijn als er over iets als dit geintjes worden gemaakt
====================================================================

Ik denk niet dat iemand zo sterk in zijn schoenen staat om hierover een geintje te maken.

Hierbij mijn oprechte deelneming, sterkte!

Ralph Luijsterburg

==================================================================== Ik denk niet dat iemand zo sterk in zijn schoenen staat om hierover een geintje te maken. Hierbij mijn oprechte deelneming zei:
ik denk precies andersom als je jaren lang gepest word, ben je in staat om met krankzinnege verhalen aantekomen. dat is opzicht helemaal niet zo gek als je nagaat wat ze allemaal mee maken. maarja wie ben ik om iemand te oordelen zonder echt te kennen.
bij deze sterkte.

ik ben in zijn spullen aan het rondsnuffelen en vond een laptop en de wachtwoorden zijn opgeslagen. ik vind het erg genoeg dat mensen denken dat dit nep is. maar dit is de laatste keer dat ik op dit account ga. dus antwoorden zal het niet meer.

ik ben in zijn spullen aan het rondsnuffelen en vond een laptop en de wachtwoorden zijn opgeslagen. ik vind het erg genoeg dat mensen denken dat dit nep is. maar dit is de laatste keer dat ik op dit account ga. dus antwoorden zal het niet meer.

Ik reageerde als eerste maar mijn vraag heb je onbeantwoord gelaten .....

Eigenlijk wou ik deze reactie niet plaatsen, maar doe het toch,

Heb even het nieuws doorgespit uit de regio Noordkop / Callantsoog, maar kon geen vermelding vinden.

Heb even het nieuws doorgespit uit de regio Noordkop / Callantsoog, maar kon geen vermelding vinden.

heb je niets beters te doen om 5h 's morgens ?:sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

Zou ook kunnen zijn dat hij automatisch aangemeld word.
Dat heb ik namelijk ook,zodra ik deze site open ben ik al aangemeld.

Zelfdoding komt alleen in stastieken, niet in het nieuws. Er wordt geen melding op openbare media van gemaakt.

Ik vind het wel erg dat mensen al zo 'afgestompt' zijn dat ze zelfs een startpost als deze in twijfel trekken...

shit, lees dit nu pas......rip t.d.

sterkte aan de nabestanden en wijsheid aan de pesters.

verder heb ik er gewoon geen woorden meer voor.

Jongens, een beetje respect. Je moet er vanuit gaan dat TS geheel de waarheid is, en dan is het toch erg triest.

Als je er aan twijfelt, prima, maar bedenk je dan dat zou het niet waar zijn, dan hebben we wel te maken met iemand die behoorlijk in de put zit..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back