Raad de modelauto !

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
inderdaad, de rs4mt, wel eenvoudig te herkennen als je hem in je bezit hebt zoals mezelf
Jammer dat er (nog) geen opvolger bestaat van deze...

inderdaad, de rs4mt, wel eenvoudig te herkennen als je hem in je bezit hebt zoals mezelf
Jammer dat er (nog) geen opvolger bestaat van deze...

Sommie zeggen dat de firestorm een opvolger is maar de firestorm is 2wd. Iemand uit mijn kerk heeft volgens mij ook een mt. Hebben jullie nog tips om moeilijke te vinden. Ik heb er al een gevonden. Hopelijk is deze niet te makkelijk

mvg Bram

Laatst bewerkt:
Ik weet ook niet, wss zijn ze al langer in de modelbouw actief dan jij en/of ik.

ja goed zo.............maar hoe zoeken vinden jullie zulke moeilijke auto´s

mvg bram

is denk ik gewoon van de nieuwigheden in de gaten te houden, soms eens op een site van een merk wat info te zoeken en dan weer een ander tegenkomen
en bij aankoop van een nieuwe wagen, natuurlijk de volledige markt te onderzoeken ;)

bij mij is het gewoon een kwestie van ervaring.....rij al bijna 20 jaar met modelauto's en heb dus al meerdere versleten.
Plus: 20 jaar elke maand modelbladen lezen, daar blijft ook het een en ander wel van "hangen" dus veel (oude) modellen herken ik wel. De nieuwere heb ik weer problemen mee (ben er een jaartje of 6 uit geweest).

back ontopic: is het een team associated??

ok, ik heb er nog eentje.

ooit gekocht op een rommelmarkt voor F2,50 (jaja guldentijd)

524159636_6_74ML.jpeg

ben al naar een afbeelding aan het zoeken. tot nu toe staat er telkens de doos erbij.....wordt het wel erg gemakkelijk, niet??

Back