Raad de modelauto !

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
De Firestorm nitro heeft de electronica aan de rechterkant van het chassis liggen en het tankje links.het motortje ligt linksachteraan(waar je op deze foto een ontvangerbox ziet)
Ik twijfel er sterk aan of het wel een traxxas is... Zo ja...
de Nitrosport komt in de buurt maar de motor met EZstart kan ik ff nergens inpassen
maar met een beetje omgooien van de onderdelen kun je alles passend maken uiteraard..

maar gezien de dubbele shocks !!!!!

Ik gok iets heel anders namelijk de

T-MAX

Laatst bewerkt:
Ik ga even misbruik maken van de situatie.

A: ik weet geen drol van auto's, zeker niet van rc auto's dus ik raad nooit wat en zou dus nooit mee kunnen doen.
B: in de regels staat niet dat je eerst een auto moet raden voro je mee mag doen.

Dus bij deze:

P1000334.jpg

Het is volgens mij gewoon een rendered image van een auto maar geen RC..

Denk zelf eerder richting een pontiac. en als het een toyota is een Supra.

ps...er staan wel mooie Heli foto's op je photobucket Jahre

Laatst bewerkt:
Het is wel rc, zo eerlijk ben ik wel, het geen rendered image, hij komt gewoon uit een table top studio setup bij mij thuis. Hij is zonder flits met gedimd licht gemaakt met een Leica Lumix.

Caretaker, als jij in mijn foto emmer bent geweest dan ben je bij deze gediskwalificeerd. Jawel. Ik snap trouwens ook niet hoe dat kan, hij hoort niet publiekelijk open te zijn. Maar goed, nu gaat iedereen daar waarschijnlijk kijken en kan ik het net zo goed wel zeggen vrees ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
@JAHRE VIKING er staat in de regels ook niet dat ik niet mag zoeken waar de foto vandaan komt..
dus als jij dit topic denkt te kunnen Hijacken kan ik jouw fotolijst ook bekijken...
Dus als jij mij wilt diskwalificeren moet je jezelf ook per direct terugtrekken..

maar als het wel een RC is kun je er geen reet van zien, zeker niet als het zoals op jouw foto alleen maar om een (after market?)body gaat. laat dan tenminste iets van het chassis zien.

En je andere foto (die heb ik ook)is net zo weinig op te zien dus dat gaat ook niet echt goed komen...dan zie je de body schuin van achteren. en verder ook niet echt iets wat specifiek een merk naar voren haalt...

Laatst bewerkt:
ik zal er tussendoor ook nog ff 1 doen aangezien dit volgens Jahre Viking niet in de reglementen stond.:)
en mijn antwoord van T-Maxx goed was???...

RARAwatishetjpg.jpg

Kyosho Snowcat

Mijn wagentje is in een ombouw fase, als ik hem zo standaard er op had gezet wat het veel te gemakkelijk geweest. Ik ben van plan om er een show model van te maken met dus werkende verlichting, richting, remlicht, dim/grootlicht, bermlicht, achteruitrijlicht, kenteken verlichting. Hij ligt al tijden uit elkaar. Ik moet er eens verder mee sleutelen.

STOP !