Raamstickers !![VERZONDEN]!!

BYM

Forum veteraan
De stickers zien er goed uit, en wat ik besteld had is allemaal netjes binnen gekomen :yes:

Om ze nu het snelste bij jullie te krijgen is het het handigste om ze te versturen via de post, of je moet zeggen nah ik wacht wel tot de volgende meeting?

Als je ze via de post wilt geef dit dan even in een pbtje aan, vergezeld van je adres dan zorg ik dat dat in orde komt :)

Laatst bewerkt:
Hoi Mike,

Leuke dingen! Voor mij mag je er twee meebestellen. Wil je ze in wit doen of een andere kleur? Gezien het type sub zou zwart of 'steel blue' ook mooi zijn, maar dat ligt dan weer aan de ondergrond.

Ik kwam deze tegen op eBay :

Raamstickers

Vinyl stickers, nou wil ik er een of twee gaan bestellen, maar misschien willen er nog wel een paar mensen ook z'n sticker zodoende mijn oproepje hier om te vragen, voor wie moet ik meebestellen?

Hoi Mike,

Leuke dingen! Voor mij mag je er twee meebestellen. Wil je ze in wit doen of een andere kleur? Gezien het type sub zou zwart of 'steel blue' ook mooi zijn, maar dat ligt dan weer aan de ondergrond.

hallo

twee stuks ook voor mij aub

groetjes raf

@BYM,
Wanneer is de sluitingsdatum?

Hans

Môgge Bym,

Wil je er voor mij ook twee bestellen ?

Gr. Rob

Hallo Mike,

Je mag er voor mij ook 2 bestellen als je wilt.

groetjes,
Eric

Mike

Ook voor mij twee stuks

Gr.Joop

Ok, dit danst nu al voor mijn ogen, dus ik ga het zo doen, kopieer de lijst en zet jezelf erbij anders zie ik door de reacties de stickers niet meer .... :rolling:

@Hans (bosreus)
Tot wanneer dit geldt, ik weet niet, zullen we het een week laten staan om zoveel mogelijk mensen te charteren? :confused:

En vwb de kleuren, de standaard kleur is zwoieso wit bij hem, iets anders moet je aangeven bij betaling.

1.BYM 2 stickers - wit
2.Lex Verkuijl 2 stickers 1zwart en 1steelblue
3.raf 2 stickers
4.bosreus
5.rob niezing 2 stickers
6.Eric Dijkstra 2 stickers
7.JoopO.H. 2 stickers

1.BYM 2 stickers - wit
3.raf 2 stickers
4.bosreus 2x black, 1x shiny chrome, 1x shiny gold
5.rob niezing 2 stickers
6.Eric Dijkstra 2 stickers
7.JoopO.H. 2 stickers

Hans

--------------------------------------------------------------------------------

1.BYM 2 stickers - wit
3.raf 2 stickers
5.rob niezing 2 stickers
6.Eric Dijkstra 3 stickers -- 1x wit, 1x shiny chrome, 1x steelblue
7.JoopO.H. 2 stickers

1.BYM 2 stickers - wit
2.Lex Verkuijl 3 stickers: 1 shiny chrome, 1 steelblue, 1 light grey [aantal en kleuren aangepast]
3.raf 2 stickers
5.rob niezing 2 stickers
7.JoopO.H. 2 stickers

Laatst bewerkt:
@ Rob,

Het laatst geplaatste lijstje kopiëren en dan aanvullen met je wensen. Is gemakkelijker voor Mike, dan hoeft hij niet alles door te lezen.

Hans

Laatst bewerkt:
1.BYM 2 stickers - wit
2.Lex Verkuijl 3 stickers: 1 shiny chrome, 1 steelblue, 1 light grey [aantal en kleuren aangepast]
3.raf 2 stickers
5.rob niezing 2 stickers 1x Light grey en steel blue.
7.JoopO.H. 2 stickers

Foutje bedankt, Gr. Rob

Laatst bewerkt:
hallo

1.BYM 2 stickers - wit
3.raf 2 stickers gewoon witte
7.JoopO.H. 2 stickers

1.BYM 2 stickers - wit
3.raf 2 stickers gewoon witte
7.JoopO.H. 2 stickers
8.Jan de K 2 stickers: 2x golden yellow

grt,
Jan

Laatst bewerkt:
2 golden yellow aub

grt,
Jan

Jan zou je de gebruiksaanwijzing van de zelfregulerende bestellijst willen volgen alsjeblieft?
Dan hoef ik niet het hele topic door te spitten naar wie welke sticker wil hebben.

Alvast bedankt.

Excuses heren, ik zat midden in mijn vakantie dat ik dit leuke idee opperde, en het hele plan is een behoorlijk beetje ondergesneeuwd onder betonspetters en houtzaagsel ....

Ik ga deze week een gaatje scoren om dit idee rond te krijgen :)

Hoi Mike,

Persoonlijk vind ik "ondergesneeuwd", "betonspetters", en "houtzaagsel" binnen één zin nou niet helemaal combineren met de term "vakantie" .... ;) :D Of ben je zelf je vakantiehuis aan het bouwen? :cool:

Hoi Mike,

Persoonlijk vind ik "ondergesneeuwd", "betonspetters", en "houtzaagsel" binnen één zin nou niet helemaal combineren met de term "vakantie" .... ;) :D Of ben je zelf je vakantiehuis aan het bouwen? :cool:

Hahaha nee inderdaad Lex, dat komt een beetje krom over, maar geloof me, ik ben 4 weken vrij geweest van mijn betaalde job, en dat voelt wel degelijk aan als vakantie, ongeacht de verder daginvulling die ik er aan heb gegeven ;) :rolling:

Back