Raamstickers !![VERZONDEN]!!

Hé Mike,

Heb je al de besteloling de deur uit gedaan? Ik zal laatst bij een collega subvaarder de auto op de parkeerplaats staan ... met sub-sticker! Had hij zelf bestelt. :confused: Mijn auto stond er een beetje kaal naast ..... ;)

Lex Verkuijl; zei:
Hé Mike,

Heb je al de besteloling de deur uit gedaan? Ik zal laatst bij een collega subvaarder de auto op de parkeerplaats staan ... met sub-sticker! Had hij zelf bestelt. :confused: Mijn auto stond er een beetje kaal naast ..... ;)

Ik had de verkoper gemaild met de vraag of we ook een grote bestelling konden maken.Het zou dan om 25 à 30 stuks gaan.

Daarna kreeg ik antwoord dat dat geen probleem is.
Waarop ik vroeg of hij dat in werking kon zetten.
Waarop hij vroeg of ik mijn paypal adres wilde geven zodat hji een invoice kon sturen.

Deze wijze van handelen is verboden op eBay dus vroeg ik of hij een andere auction wilde openen ivm het grote aantal, en daar heb ik sinds dinsdag geen antwoord meer op gekregen Lex :(

Hallo Mike,

Als je bedenkingen heb over de bestelling en/of je het uberhaupt wel krijgt, moet je maar geen risico's lopen en het afblazen. ( vind ik ). Dan moet ieder voor zich maar bestellen of per 2 personen.

Ik begrijp echter niet wat er verboden is aan een invoice ( factuur ) vooraf te sturen. Het is ieder geval niet vooraf betalen.

Hans

Hallo Mike,

Als je bedenkingen heb over de bestelling en/of je het uberhaupt wel krijgt, moet je maar geen risico's lopen en het afblazen. ( vind ik ). Dan moet ieder voor zich maar bestellen of per 2 personen.

Ik begrijp echter niet wat er verboden is aan een invoice ( factuur ) vooraf te sturen. Het is ieder geval niet vooraf betalen.

Hans

Het punt is dat een transactie of verkoop die niet via eBay loopt, niet is toegestaan, dat is reglementair vastgelegd bij eBay.

Nou kan je zeggen, boeier, maar goed ik zit al ruim tien jaar op eBay en bepaalde dingen horen op een bepaalde manier te verlopen zodoende ....

Ik heb hem gevraagd dan een alternatieve veiling open te stellen maar sindsdien niks meer van hem vernomen.

Ik kijk het aan tot dinsdag, en dan houdt ik ermee op, ik ga geen geld uitgeven met het risico dat niet terug te krijgen ....

Ik probeerde nog wat korting te bedingen, dat schrijft hij zelf ook, bij grotere aantallen is er wel wat te regelen ....

En presto, ik heb bericht.
Dit was alleen een veiling voor een enkele kleur, dus dat wordt nog rechtgezet en dan is het bestellen :)

Gaat helemaal goedkomen heren :thumbsup:

@Lex

Heb je geen stift?
Dan vraag je aan je zoon of hij niet een duikbootje wil tekenen op de achterkant van je auto, op je bumper ofzo :mrgreen:

Thanks for shopping on eBay! To help you keep track of your purchases, we're sending you this order update.You can also keep track of all your purchases in My eBay.
View your updates

Recent updates to your order
Your item(s) has been marked as shipped.

Thanks for shopping on eBay! To help you keep track of your purchases, we're sending you this order update.You can also keep track of all your purchases in My eBay.
View your updates

Recent updates to your order
Your item(s) has been marked as shipped.

Nog een beetje verdwaasd door de narcose van vanmiddag, maar de stickers zijn binnen.
Zodra ik donderdag terug ben van controle en weer normaal rechtop kan zitten sorteer ik ze uit en controleer ik wat er binnen is gekomen :thumbsup:

da's niet alleen hier maar op het hele duikboten gebeuren.

lijkt wel of bijna iedereen in een winsterstand staat of zo

da's niet alleen hier maar op het hele duikboten gebeuren.

lijkt wel of bijna iedereen in een winsterstand staat of zo

Zit iedereen ondergedoken
submarine_smilies.gif

Hallo Mike,

Kom net weer boven water gisteren nog demonstratie gehad in Heerhugowaard.
En deze week nog niet op forum gekeken eigenlijk.
Zag dat je de stickers binnen had gekregen.
Hoe wil je het afhandelen zal ik mijn gegevens naar je toe sturen via pb-tje.
Laat het me maar weten dan zodat ik de betaling verde kan afhandelen met je.
Hans (bosreus) is op dit moment op vakantie, weet niet of hij al terug is.

Groetjes,
Eric

@Eric en iedereen, zie de beginpost :yes:

Ze kosten 3,50€ per stuk dat vergat ik nog te vermelden :)

De stickers zien er goed uit, en wat ik besteld had is allemaal netjes binnen gekomen :yes:

Om ze nu het snelste bij jullie te krijgen is het het handigste om ze te versturen via de post, of je moet zeggen nah ik wacht wel tot de volgende meeting?

Als je ze via de post wilt geef dit dan even in een pbtje aan, vergezeld van je adres dan zorg ik dat dat in orde komt :)

Veel actie hier :rolling:

iedereen is in afwachting tot jij helemaal weer de oude bent ennnnnn of er stickers niet zijn meegekomen die wel besteld zijn :-D

al met al:

Is de verzending compleet? en hoe nu verder.... een extra vaardagje plannen en dan samen stickers-plakken?

groeten,
Jan

hallo mike

ik kan de betaling via nederland laten doorgaan op een nederlands adres
is mischien makkelijker ik doe je een pb
groetjes raf

hallo mike

ik kan de betaling via nederland laten doorgaan op een nederlands adres
is mischien makkelijker ik doe je een pb
groetjes raf

Zal je strakjes netjes beantwoorden duikbootvriend ;)
Komt in orde hoor ;)

Back