Ik heb een v bar 5.3 met sensor.oudere versie maar werkte heel goed.
Plotseling werken mijn servo's niet meer en initialiseerde hij niet meer.
Dus ,kabeltje in de computer...verbinding oké (alles groen) maar geen werking!!
Dan maar opnieuw instellen dacht ik..
Terug de zender programmeren ,ik werk met een gewone standaard verbinding naar de ontvanger, alles goed tot ik aan de menu kom waar de servo's erin mogen...
Daar krijg ik dus geen werking v d servo's ????
De servo's heb ik al rechtstreeks op de spectrum ontvanger aangesloten en die werken nog allemaal.
Voor alle zekerheid heb ik eens andere kleine digitale hk 9gr servotjes eraan gehangen maar geen werking??
De stroomtoevoer via regelaar en via een gewoon pakketje van 4.8v geprobeerd maar niks.
Op Chanel 1 tot 4 ,waar de servo's rechtstreeks in komen heb ik waar de zwarte en de rode draad komt 5 a 6v gemeten,
en van zwart naar oranje 2 a 3v.
dus je zou toch zeggen dat er spanning op zit?
iemand raad ?
of zie ik iets over het hoofd?
mvg mario
Plotseling werken mijn servo's niet meer en initialiseerde hij niet meer.
Dus ,kabeltje in de computer...verbinding oké (alles groen) maar geen werking!!
Dan maar opnieuw instellen dacht ik..
Terug de zender programmeren ,ik werk met een gewone standaard verbinding naar de ontvanger, alles goed tot ik aan de menu kom waar de servo's erin mogen...
Daar krijg ik dus geen werking v d servo's ????
De servo's heb ik al rechtstreeks op de spectrum ontvanger aangesloten en die werken nog allemaal.
Voor alle zekerheid heb ik eens andere kleine digitale hk 9gr servotjes eraan gehangen maar geen werking??
De stroomtoevoer via regelaar en via een gewoon pakketje van 4.8v geprobeerd maar niks.
Op Chanel 1 tot 4 ,waar de servo's rechtstreeks in komen heb ik waar de zwarte en de rode draad komt 5 a 6v gemeten,
en van zwart naar oranje 2 a 3v.
dus je zou toch zeggen dat er spanning op zit?
iemand raad ?
of zie ik iets over het hoofd?
mvg mario