race baan voor offroad buggy

Is er ook niets in de buurt van Zevenaar/Duiven waar je een beetje lekker kunt rijden door zand en zo? We zijn al wat rondgereden, maar helaas nergens waar je lekker even kan rijden door zand. Hoeft ook niet groot te zijn, als er maar zand is.

Hmm, volgens mij heb ik deze nu in een verkeerd topic zitten, gaat mij niet om club of zo, maar gewoon lekker ergens buiten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij gaan geregeld met zn 4/5en naar MACvlijmen met onze 4x4 slashes...
Het is de enige offroad baan in de buurt...
Je hebt ook nog Oss maar daar vind ik / vinden wij de herrie van de motorcrossbaan en de nitro wagens niets.

Er zijn in de omgeving Arnhem genoeg mooie plaatsen waar je lkkr kan knallen met je wagens, bij nieuwbouw wijken vind je genoeg mooie zandplaatsen.

Vanaf Arnhem is het zo een 3 kwartier rijden naar Vlijmen maar wij gaan dan ook vaak voor wat langere tijd (van 18:00 uur tot 21:30 uur) of zaterdag/zondagen...

Laatst bewerkt:
Maas en Waal RC baan

Hallo mensen, dat is alweer een tijdje geleden. Ik heb men RC ook maar weer eens uit de schuur getrokken in navolg van een paar maten.

Ik ben ook even op zoek geweest naar een baan in de buurt (lees Gelderland). Er schijnt een baan in "Beneden Leeuwen" in Gelderland te hebben gelegen van "Club "RC Maas en Waal". Deze baan is echter opgeheven.

Nou heb ik dus fotoos(genomen maart dit jaar) gezien van een nieuwe baan van "RC Maas en Waal". De baan ziet er weer puik uit, net als de oude trouwens.
Ik heb echter geen idee waar die ligt en hoe men "RC Maas en Waal" kan bereiken. Hun site is uit de lucht. Misschien dat iemand die dit leest meer weet?

Edit:
Lokatie gevonden: Industrieterrein in Velddriel. Helemaal bij Den Bosch helaas. Daar hebben wij als Gelderlanders dus weer niets aan. Hier een filmpje: [media=youtube]vBC49bpBP_4[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Jerome zei het al , maar MVW Purmerend heeft toch wel een erg mooie offroad baan

1368663001_6_zgeH.jpeg

Met electro kan je eigenlijk overal rijden. Parken, zwemstrandjes, voetbalvelden, bospaden, etc.

Uiteraard wel even rekening houden met de overige gebruikers. Vooral loslopende honden willen nog wel eens ongehoorzaam worden na het zien van zo'n snelle electrorakker in actie :p

Back