race meeting!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NMTRacer, 18 dec 2003.

?

wil je een meeting?

  1. heel graag

    100,0%
  2. graag

    0 stem(men)
    0,0%
  3. niet zo graag

    0 stem(men)
    0,0%
  1. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    hebben julie er ook zo last van, je gaat lekker buiten racen, je krijgt zin om 'm is lekker op zn staart te trappen, maar ja, er is niemand in de buurd om tegen te racen, teminste daar heb ik last van...

    dus nu is mijn idee, kunnen we niet eens een keer een meeting organiseren ergens in nederland om eens lekker te bashen/racen en gewoon een gezellige dag te hebben...

    nu is alleen het probleem dat als je zoiets wilt organiseren er veel wil naar moet zijn.... dus hierbij wil ik even weten wie er wel allemaal zin heeft om een keer een meeting te houden....

    de plaats en tijd komt allemaal nog wel, nu eerst even weten wie er wil!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Er is hier al een topic over geweest..even de zoekfunctie gebruiken ;)
     
  3. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    sorry had ik geen zin in :)
    maar zal ik nu wel ff doen dan :p
     
  4. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    nouja, kijk, het idee heb ik van het brommerforum. zij organiseren vaak een meeting waar ze met ze allen gaan rijden door dorpjes etc. er komen vaak zo'n 20/30 man, super gezellig. ze gaan vaak ook langs de MAC oid en achteraf erges op een camping "slapen" :p

    nu lijkt het mij vet om ook zoiets te organiseren en niet zomaar ergens afspreken voor een ridje op een parkeerplaats....

    mss is het dan ook leuk om echte wedstrijden te houden... maar ja, we zien wel... eerst ff stemmen! want als er genoeg reacties zijn wil ik wel, met hulp van julie, wat organiseren voor een meeting van 2 dagen.
     
  5. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    het zal alleen lastig zijn om een goede lokatie te vinden...... helaas wonen vele forummers ver van elkaar verspreid door heel nederland, het is misschien wel mogelijk om zoiets per regio te organiseren.
     
  6. lauterbacher

    lauterbacher Guest

    ben ik mee eens :wink:
     
  7. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ja of als het eens een x mooi weer is op een camping? Maar ehhhh niet op kort termijn ... het gaat weer stormen en daar kan mijn auto echt niet tegen.
     
  8. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    idd, 'k wil wel, maareeuh, laten we dan wat in de zomer/lente plannen:)
     
  9. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    jaja, was het oook echt niet van plan om het in de winter te doen hoor, veel te koud.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Maar wanneer ? Ik denk dat 80% wel op vakantie gaat..En de plek is helemaal moeilijk .. We wonen overal ergens anders ;)
     
  11. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    het zou het handigst zijn als het erges in het midden van ons lieve landje is... maar dan moet daar wel ruimte zijn...

    een keer in de mei vakantie? zoiets... want in de zomer vakantie kan waarschijnlijk toch niemand ivm op vakantie gaan... anders kan het ook een keer in het weekend dus niet in de vakantie periodes..

    ik had net het idee om mss, als het mogenlijk is, om te gaan racen op een cart baan... :D lijkt me wel cool, eerst met die carts crossen en daana met ons eigen speelgoed spelen op de baan :p
     
  12. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    okee... laten we eerst een profincie uitkiezen...

    friesland valt af. teveel in het norden, groningen kan, maar is zo ver weg voor mij, dan hebben we braband om ook de belgische gasten een kans te geven.

    zeg het maar....

    maar zoals gezegt, mss is het handiger om een meeting te houden per provincie....

    dus als we niet eens kunnen worden over de plaats wordt dit wel een braband meeting... :p
     
  13. Rick St.

    Rick St. Guest

    brabant is jniet heel erg ver voor mij....

    Rick
     
  14. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    woepie laten we dan een meeting houden voor
    alle MT'ers en dan lkkr met ze alle baggeren door
    een bos of over de heide ofzo dat lijkt mij ook wel wat :lol:
     
  15. Rick St.

    Rick St. Guest

    jaaa dat is cool, Beetje jumpen over de schansen enne elkaar eruit trekken :lol:
    we zien wel...

    Rick
     
  16. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    okee het wordt dus een braband meeting, prima voor mij, hoeveel mensen wonen er in of in de buurd van braband en willen komen?
     
  17. Rick St.

    Rick St. Guest

    ik wil wel komen.... laten we dan naar eondhoven samen met rc-racingcars. Want hun rijden daar ook... ik woon in arnhem duzzs :lol: gaan we raggen :lol:

    Rickyy
     
  18. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    als we naar eindhoven gaan doe ik mee!!
     
  19. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    als ik me savage SS heb kom ik met rick mee 8)
     
  20. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    eindhoven is deste beter voor mij, woon in eersel dus ja :D
     

Deel Deze Pagina