Rackje aan de muur voor heli's

Ik was het zat dat de heli's overal op stonden en op een andere plek.
Nu zag ik een fotootje van mr.mel op helifreak die het handig heeft opgelost. Gewoon een horizontaal staafje aan de muur. In mijn geval twee beugeltjes bij de gamma gehaald en aan de muur geschroefd. Nu nemen ze erg weinig ruimte in beslag en hangen ze bij elkaar !

115048de226af1923.jpg

115048de226b2962a.jpg

115048de226b549b8.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij had die Mr Mel er ook een heleboel aanhangen of niet :shock:

naar mijn idee is dit het beste idee van nederland :p

ik ga ook maar eens een keer bij de gamma binnenwandelen, zo hangen mijn 2 heli's mooi en veilig uit de weg :D

volgens mij verkochten ze ook ergens van die latjes in de vorm van rotorbladen. (of rotorbladen in de vorm van latjes...) speciaal om je heli zo op te hangen
BlingBling :).
Ik heb ze gewoon op een plank staan.

Ik wil een mooie plank in de woonkamer....mag niet van de vrouw....*zucht*

Mijne staat op mn kast , zolang als ik t bij 1 mini titan houd heb ik geen opbergingsplaats nodig;) Maar erug leuk idee!!

Is i.d.d. een hele mooie oplossing zo.
Een klein nadeeltje vind ik dat je staartvin tegen de muur steunt.
Zou je makkelijk op kunnen lossen door twee schroefoogjes en een elastiek (snelbinderkoord o.i.d.) aan de voorzijde van de skids te plaatsen waar je de heli eerst onder steekt voordat je hem laat zakken.

Ik had het idee ook al eens van helifreak. Als ik het me goed herinner iemand met logo's (ik kijk eigenlijk alleen in het Mikado subforum ;) ). Ik heb ze inmiddels ook een tijdje hangen, maar eenvoudig met een rond alubuisje, een paar schroefen en een paar afstandbusjes. Onder een plank, en naast een buro. Neemt weinig ruimte en zo loop je er ook niet per ongeluk tegenaan.
heli's%20hangend.jpg

Greetz, Aldert

Back