Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eef1972 zei:Kan sommige klachten uit de omgeving best begrijpen. Zeker als je naast eeen begraafplaats zit. En een Tuinencomplex waar mensen voor hun rust een huisje hebben.
Roelof zei:Begrijp mij niet verkeerd maar de ervaring met veel circuit-activiteiten in het verleden voor buitenstaanders heeft geleerd dat op het laatste moment veel afzeggen. Ik zie hier weer een aantal reacties van mensen uit allerlei streken die graag willen komen maar doen ze dat ook werkelijk ?
Natuurlijk gaat het hier niet alleen om eens een keertje te komen rijden, de bedoeling is om de club actief te maken met een electro-ledenbestand met clubraces maar mogelijk ook nationale en internationale races. Dat betekent ook naast alleen rijden ook inzet om onderhoud en organisatorische hulp te bieden.
LOL, en nu in het begrijpelijk Algemeen Nederlands??mariik zei:ik snap niet dat als zeer geld in steke het niet open willen houde.
sorry hoor dat ik zeer aan elkaar schreef in plaats van ze er.Low_E zei:LOL, en nu in het begrijpelijk Algemeen Nederlands??mariik zei:ik snap niet dat als zeer geld in steke het niet open willen houde.
Algemeen genomen, doorheen het lezen van vele threads en posts in dit forum, valt het me steeds weer op hoe men niet eens de moeite meer neemt om gewone grammaticale regels te respecteren, die uiteindelijk een tekst makklijk te lezen en begrijpen maken. Hoofdletters, komma's, punten, ... sjonge sjonge. Een spellings- of typfoutje moet altijd wel kunnen maar nonchalance![]()