RACO2000 topic

• Topicstarter Topicstarter HT-turbo
  • Startdatum Startdatum
nog een clipje van afgelopen zondag
sorry dat er geen geluid bij zit , weet niet wat er mis is gegaan met aan elkaar plakken , heb ook niet veel zin om het weer overnieuw te doen.
en let niet op de fantastische film kwaliteiten van mij ,heb boven me hoofd gefilmt.

groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Je heb het boven je hoofd geflimt. Dat snap ik niet, er zit toch een kijkgaatje op de
camera.

als ik me handen omhoog houd met me telefoon filmend dan is dat ongeveer 2.5 meter hoog dan red ik het net niet om te kijken want ik heb niet zo een lange nek :rolleyes:

groetjes

wie komt er nog meer uit amsterdam dan ? :d hihihi

ff verder met knutselen voordat ik de deur uitga :)

groetjes

heej henk , hebben jullie daar geen internet verbindinkje , kunnen we een webcam ophangen misschien ...... of hebben de buren wifi , dan kunnen we dat ook wel even lenen :P

groetjes

heej henk , hebben jullie daar geen internet verbindinkje , kunnen we een webcam ophangen misschien ...... of hebben de buren wifi , dan kunnen we dat ook wel even lenen :P

groetjes

als ze daar een camara op hangen sta jij er dan toch elke keer voor. (filmster)

je weet me toch
ikke knappe snuiter he hihihi en fotogeniek

maar dat zou verdomd handig zijn een cam :)
en het hoeft niet persee een webcam te zijn , een oude video camera met tulp stekkers kan ook en samen werking met een capture apperaat , en je hebt dan nog veel mooier beeld.

greetz

jaja t werkt toppy

maar met een simple programmatje voor je nokia kan je een draadloze router maken van je telefoon , en dus met je laptop draadloos ernaar toe connecten :)

dus hebben we die antennes voor onderweg nie echt nodig :P

greets scott

Back