Radio.Control.Club.Leiden. Meetings kom en rij mee

en waarom ik die wil. ik wil een beetje mee komen eigenlijk met de rest zoals gisteren :lol:
En ook omdat er nu meer geld in het laadje komt maaaar eerst m'n brommer certificaat halen.
Nah, ik bedoelde eigenlijk mer waarom een Vorza en niet een AE RC8e ofzo, of een Hotbodies VE8, of een Ofna Hyper9 oid

Laatst bewerkt:
ik lees net iets op het forum van verbeterdebuurt.nl en dacht dat het misschien wel een idee is om daar het idee te plaatsen voor een off-road rc track... ik wil even weten of jullie het hier mee eens zijn of dat jullie het liever stil houden,(vooral bedoeld voor koen en robert):p

lijkt mij wel een idee!

ik hoor het wel.

Weet niet of het zo handig is gelijk de locatie aan te geven.
Hier is toch al een plan voor gemaakt? Denk niet dat je dan veel kans maakt om het baantje te behouden.

Overigens, nog steeds niemand wat nodig uit de EU Warehouse van HobbyKing???
Ik ga zo rond 5 uur bestellen...

Telly, ik heb niets nodig. Wel wat onderdelen nodig, maar niet op voorraad in DE zie ik, dus die bestel ik later wel een keer.

Heb nieuwe foam bandjes voor de MERV die zijn BREEEEED niet normaal en ook een beschermplaat aan de onderkant zodat het chassis sterker is. Zo ff testen in de straat wanneer de LiPo vol is (welke ik ook nieuw heb 45C 3S)

ik lees net iets op het forum van verbeterdebuurt.nl en dacht dat het misschien wel een idee is om daar het idee te plaatsen voor een off-road rc track... ik wil even weten of jullie het hier mee eens zijn of dat jullie het liever stil houden,(vooral bedoeld voor koen en robert):p

lijkt mij wel een idee!

ik hoor het wel.

Op die plek komt zeker wat anders dus iets aanvragen voor die plek heeft naar mijn bescheiden mening geen zin. Anderzijds kun je er wel slapende honden mee wakker maken.

Precies mijn idee.

Mocht je nu een andere plek weten, waar nog geen bestemmingsplan voor is, dan kun je natuurlijk dat wel aangeven. Je weet maar nooit!

Klinkt fantastisch, een eigen baan. Maar vergis je niet wat daar allemaal bij komt kijken!. vereniging, bestuur, vrijwilligers, sponsoren, organisatie, budgetten, etc. etc.
Ik denk dat je met een héél goed "business plan" moet komen, voordat je een gemeente over de (eind) streep kan trekken. Wellicht willen ze een terreintje beschikbaar stellen, maar veel verder zullen ze niet gaan.

Als het nodig is wil ik best helpen. Heb niet veel tijd maar kan wel redelijk goed in de telefoon klimmen en heb wel wat connecties hier en daar. Tijd om de klussen heb ik niet echt ivm met mijn familie leven. Maar een telefoontje tijdens werktijd kan best.

Nah, ik bedoelde eigenlijk mer waarom een Vorza en niet een AE RC8e ofzo, of een Hotbodies VE8, of een Ofna Hyper9 oid

o zo nou eigenlijk omdat er heel veel goede verhalen heb gehoord. is zowat gelijk aan de hotbodies. en gemakkelijker onderdelen aan te komen in leiden m'n vader is niet zo van amerika bestelllen helaas:rolleyes: en ik wil graag een compleete auto rtr zal ik maar zeggen.

en over verbeter de buurt tja ik denk dat als we dat zullen willen doen een andere locatie kunnen aan stippen zonder bestemmings plan want om het hier te doen gaat niet lukken. ik geef het een jaar dan is onze baan weg gehaald denk ik...

dus we doen het maar niet?

Ik zou het niet doen. Niet deze plaats.
En denk ook even goed na over wat bricks heeft geschreven.
Er komt een hoop bij kijken.

Ik heb nog wat nodig maar vanuit duitsland ben ik dan een stukje duurder uit. De Lipo's zijn daar ruim 8 dollar perstuk duurder. Is het dan niet een idee om vanuit HK te bestellen?
Klopt, een paar dollar per accu duurder.
Maar kijk eens naar de verzendkosten.
Ik kan nog 1.6kg bij mijn pakket kwijt en dan zijn we maar 9,99 dollar verzendkosten kwijt.
Bij 2 lipo's uit hongkong kost je dat al gauw 25 dollar verzendkosten met de kans dat de douane ze onderschept en dat het minimaal 3 weken duurt.

Heb nog niet besteld, dus als je wat nodig hebt...

Laatst bewerkt:
Back