Nee hoor, zondag is het weer droog (zeker in Purmerendkan je voorlopig nog wel even wachten denk![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor, zondag is het weer droog (zeker in Purmerendkan je voorlopig nog wel even wachten denk![]()
Nah, ik bedoelde eigenlijk mer waarom een Vorza en niet een AE RC8e ofzo, of een Hotbodies VE8, of een Ofna Hyper9 oiden waarom ik die wil. ik wil een beetje mee komen eigenlijk met de rest zoals gisteren :lol:
En ook omdat er nu meer geld in het laadje komt maaaar eerst m'n brommer certificaat halen.
ik lees net iets op het forum van verbeterdebuurt.nl en dacht dat het misschien wel een idee is om daar het idee te plaatsen voor een off-road rc track... ik wil even weten of jullie het hier mee eens zijn of dat jullie het liever stil houden,(vooral bedoeld voor koen en robert)
lijkt mij wel een idee!
ik hoor het wel.
Nah, ik bedoelde eigenlijk mer waarom een Vorza en niet een AE RC8e ofzo, of een Hotbodies VE8, of een Ofna Hyper9 oid
Ik heb nog wat nodig maar vanuit duitsland ben ik dan een stukje duurder uit. De Lipo's zijn daar ruim 8 dollar perstuk duurder. Is het dan niet een idee om vanuit HK te bestellen?Overigens, nog steeds niemand wat nodig uit de EU Warehouse van HobbyKing???
Ik ga zo rond 5 uur bestellen...
dus we doen het maar niet?
Klopt, een paar dollar per accu duurder.Ik heb nog wat nodig maar vanuit duitsland ben ik dan een stukje duurder uit. De Lipo's zijn daar ruim 8 dollar perstuk duurder. Is het dan niet een idee om vanuit HK te bestellen?