Radio.Control.Club.Leiden. Meetings kom en rij mee

Euh? Hoe bedoel je?
Eerst effe driften met de trf416, dan zender omschakelen naar mugen en dan rijden met de mugen. Zender heeft een geheugen voor 100 modellen.
Allebij tegelijk gaat natuurlijk niet :wink:

Maar we waren vandaag met een man of 7, dus kon ik de anderen filmen met de mugen.

ja daar hebben we nog niet echt wat over gehoord.. denk het het niet echt wat wordt die persoon had het doorgestuurt naar een andere man die erover ging maar nog niks gehoort tot heden.

Is die grond ook van iemand of van de gemeente? Anders beginnen we toch gewoon vast? Zelfde verhaal als met het huidige baantje. Ik wil alleen iets meer klei-achtige grond. Hoe zat dat daar ookweer?

Is die grond ook van iemand of van de gemeente? Anders beginnen we toch gewoon vast? Zelfde verhaal als met het huidige baantje. Ik wil alleen iets meer klei-achtige grond. Hoe zat dat daar ookweer?

zou dolgraag willen beginnen. maar de gemeente heeft er een bestemmingsplan voor oid. nu lopen er 2 pony's rond die daar ook niet horen die mensen waarvan ze zijn ken ik een beetje.

de man van de gemeente waar het idee heen gestuurt was zou het naar een ander persoon sturen of er een ander stuk beschikbaar zou zijn.

hetlijkt mij eigenlijk ook wel wat om op de locatie waar we nu zitten, gewoon een keer de hele layout van de baan te veranderen. weer is wat anders

Nou ik ben er niet zo vaak. En een van de redenen is dat ik het een enorm gedoe vind om iedere keer die auto compleet uit elkaar te trekken vanwege dat vernietigende karakter van de baan. Dat touw en dat plakkerige zand. Ik zou liever een wat andere ondergrond zien. Vandaar mijn vraag over dat andere terreintje. Maar misschien weet ik nog wel een plekje bij mij in de buurt waar niks gebeurd. Is voor jullie alleen te ver weg ben ik bang.
52.315873,4.587167

Laatst bewerkt:
Google maps zijn niet de meeste recente foto's....
Er zijn al paadjes uitgesleten op het veld en er liggen nu hoge bulten met aarde die daar lijken te zijn gedumpt. Ik rij daar altijd in het bos. Op dat veldje zou je perfect een baantje kunnen maken. Je kan er niet komen met brommers (wandelsluis) dus geen brommers die de baan komen verzieken. Alleen veel mensen die hun hond uitlaten. Met 4-5 mensen met scheppen heb je in een dag iets gemaakt. En het is aarde/klei -achtig dus geen sahara in je auto na het rijden. Als er mensen mee willen doen dan organiseren we wat.

Laatst bewerkt:
beste mensen
ik ben Tim en ik woon in Rijnsburg en heb een hpi savage x.
Bij mij in de buurt is eigenlijk niemand die rijdt met een rc auto en heb ik dus eigenlijk ook niemand om is een keer iets aan te vragen. En dat zou ik toch wel is willen doen want ik doe nog niet zo lang aan rc rijden op nitro.
Dus mijn vraag is hebben jullie verstand van nitro auto's en het afstellen daarvan?
Mvg Tim

hallo Tim,

Wij rijden allemaal elektro en van het afstellen van brandstof motoren hebben wij niet super veel verstand. Kijk eens bij het brandstof gedeelte daar staan hele stukken tekst over de uitleg van brandstof motoren erg leerzaam voor nieuwelingen zoals jou.

sucses.

Back