Radjet is terug .

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door guyken, 15 aug 2019.

  1. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.615
    Locatie:
    belgium
    Net gezien op HK de radjet is weer verkrijgbaar . Met een nieuw kleurtje . Super , altijd veel fun gehad met dit toestelletje en dit voor een zeer bescheiden budget . Ik had hem altijd stock gevlogen met slechts een 3s 1000 mah lipootje , nu heb ik een 3s 1300 Graphene besteld . Ben toen eens gaan experimenteren met andere schroef en toen was het om zeep ?
    Nu weer besteld . Zijn er nog radjet vliegers hier ?
    [​IMG]
     
  2. gpman

    gpman

    Lid geworden:
    22 nov 2002
    Berichten:
    300
    Locatie:
    Hoef en Haag
    Ik heb hem net binnen, van de week maar een in elkaar steken.

    Geoff
     
    guyken vindt dit leuk.
  3. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.615
    Locatie:
    belgium
    Ik heb de mijne ook vandaag . Paar kleine veranderingen zoals grote carbon staaf om romp en vleugels te verbinden . Meer ruimte binnen om lipo weg te krijgen . motortje lijkt me ook iets anders ? De graphen lipo's ook binnen, wegen niet veel meer dan gewone 3s 1300 mah . Zo'n 110 gr . Wordt vervolgd .... Oh ja en er zit niets geen handleiding bij , ga eens zien op hun site .

    En ja dus :
    Please note: A copy of the building instructions is under the "Files" tab.
     
  4. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.615
    Locatie:
    belgium
    @ gpman , al begonnen ? Ik ben al bezig .
     
  5. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.615
    Locatie:
    belgium
    Zo hij is af . Over de bouw valt niet veel te zeggen . Wat opmerkingen toch : de vleugels sluiten niet mooi op de romp aan ( vandaar de duck tape ) en de servodraad van de esc is aan de korte kant . Die heb ik verlengd zodat de ontvanger vooraan in de neus kan en zodoende heb je ruimte zat voor de lipo en zitten de servodraden ook netjes aan de kant .Ook was er 1 van de servo connectors uit de vleugel niet ok . Ook vervangen dus en nu heb ik net hetzelfde gehad met de Excalibur van Durafly . Quality control dus maar op zijn chinees :confused: Eigenlijk voor zo'n prijs mag je niet jammeren natuurlijk :D. Ik ben benieuwd naar de prestaties met de Graphene lipo . De bijgeleverde propellers heb ik ook uitgebalanceerd , alle beetjes helpen . Vliegen maar zeker ? :banana:
    P8240001 (2).JPG P8240003 (2).JPG
     
  6. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.615
    Locatie:
    belgium
    Voila , ingevlogen deze namiddag bij stralende zon . Vliegt even goed als zijn voorganger en ik heb de indruk iets sneller . Ligt het aan de motor of de lipo' s lof allebei ? Het resultaat is goed en dat telt .
     
    Thedo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina