rafale programatie

hey ger,

heel houden gaan we zeker proberen al heb je dat altijd niet in de hand,
nu kan ik ook gelijk beginnen metr hem een kleurtje te geven dan is hij ook wat mooier:-)

heyla,

bedankt voor de moeite he , de landing was iets te hard tevens de tweede ook , maar voor de allereerste keer te vliegen en te landen met turbine wast zeker niet zooooo heeeel slecht denk ik :-)

gtjs
wim

Ik zou het in elk geval niet beter gekund hebben :-) Voor een 1e turbine vlucht en dat met een schaalkist die nog nooit gevlogen heeft, vond ik het prima gedaan. Jammer dat ik die perfecte landing en later die landing waarbij je op de 1e centimeter van de piste land niet gefilmd heb.
Proficiat trouwens ook met het behalen van je brevet voor turbine !

Nu nog verven en iets aan dat landingsgestel doen en dan op naar pampas he ;-)

hey rudy,

ja hoor , ga eerst zorgen dat het landingsgestel goed naar binnen kan want 1 wiel van het hoofdlandingsgestel zit tegen de romp aan , beetje met de dremel weghalen , de verf zal iets voor volgende week worden

gtjs
wim

hallo,

heej gefeliciteerd met je maiden.
was niks mis mee die landing voor de eerste keer:D.
ik weet zeker dat je nu niks meer anders wil na dit.

de T22 Warior die ik van je over heb genomen heeft afgelopen zondag ook zijn maiden gehad.:p
Heeft 2 mooie en goede vluchten gemaakt.
kissie vliegt zeer gemoedelijk.

gr maikel en tot op Rozenburg 25 mei he.

@Wim

Gaaf he dat turbine vliegen, leuk filmpie trouwens ik hoop dat ik ook snel zelfstandig kan landen en starten.

Succes met het vliegen.

Vriendelijke Groeten Jaap

hey maikel,

bedankt , en veel succes met de t22

jaap,

het opstijgen met turbine stelt eigenlijk niet veel voor hoor , landing is wat moeilijker omdat de snelheid vrij nauwkeurig moet zijn maar heb er nu zeven vluchten op zitten en na de 2 eerste vluchten heb ik hem altijd vrij zacht kunnen zetten , niet altijd van de eerste keer , soms als eens een doorvlucht:-)

gtjs
wim

@Wim

Hoi Wim dat zal allemaal wel maar ik neem even dat risico niet, een beetje jammer als er wat mis gaat.

Dus ik wacht tot de volgende mogelijkheid zich weer voor doet en ik heb de wijze woorden van Gerald wel in men achterhoofd zitten.

Vriendelijke groet Jaap

dag jaap,

je moet doen wat je denkt dat het beste is voor jezelf , de wijze woorden zijn idd dat risicos nemen bij turbine vliegen verboden is . er kan namelijk wel eens iets mis gaan dan ,
daarom heeft het ook een tijdje geduurd eer ik de rafale heb ingevlogen wou tevens ook dat hij voor 100percent in orde was dan beleef je er veel meer plezier mee.

gtjs
wim

hoi medeturbinevliegers,

mijn grote vraag aan de kenners van vliegen met canards, is het beter te vliegen dat de canards meer uitslag hebben dan de hoogte aan de vleugels achteraan?

gtjs
wim

hallo Wim

ik vlieg met 35 mm uitslag op de roeren in de vleugel en 15 mm uitslag op de canards.
de canards staan altijd aan in de vlucht

de uitslag op de canards zijn altijd kleiner als je hem gebruikt voor normaal
vliegen.

succes ermee

met vr gr maikel

rudy,

mercikes he , mooi filmke voral de landing is toch wel voor te lachen he:-)

wim bedankt voor de info zal het één van de dagen eens goed doorlezen

gtjs
wim

Back