Ranzow

er zijn wel vorderingen maar geen foto's roer schroefas en de kopschroef is geplaatst.
ben bezig met de opbouw.
heb schroefasvet gekregen voor de schroefassen

Als dat het boegschroefje
met dat lepeltje is :?:
Dan heb je aan dat Conrad regelaartje van een Euro of 16 genoeg :idea:
mvg
F rederik :D

@ Frederik

Kijk maar even in mijn draadje van de Gry Maritha op posting van 17-12-2006. Daar zie je op de foto van de elektronicadoos drie regelaars. Twee Robbe 120's en een 50up regelaar. Het is het oranje/roze regelaartje. Ik weet dat ze duur zijn maar ze zijn ook erg goed en heel fijgevoelig te regelen. :oops:

ik heb 2 motoren van protech mega x 600 8,4V max11A 15,700 t/min is dit goed of is het beter om met 12 volt te werken.
In de winkel is dit voorgesteld maar de beschrijving geeft 12 v aan dus wat is het beste.

Zo ik heb de motoren geruild voor de SPEED 500 E 12 V van Graupner en dit was geen probleem. nu ben ik op zoek naar snelheidsregelaars, ik heb bij conrad de SNELHEIDSREGELAAR TOP40C JR
Technische spec.: Motorlimiet 18 turns • Voedingsspanning 6,0 - 12 V= (5 - 10 accucellen) • Continue stroomsterkte25 A • Pulsfrequentie 3000 Hz • BEC 6 V / 2 A • Afm. ca. 51 x 41 x 27 mm • Gewicht 86 g.
is dit te combineren.

ik wil ook de ranzow kopen maar zit het elektrisch spul er bij de moters en de boeg schroef en zo er bij het is een betje onduidelijk dus

martijn, je moet eens even mijn topic bekijken over de ranzow (bouwverslagen).
de motoren, de E500, heb ik vervangen en de boegschroef is er eentje van raboesch ook de schroeven zijn van raboesch, vijfblads, de schroefassen komen bij de heer van Gent vandaan, (zijn hele goede assen).
voor de rest gewoon goeie regelaars kopen.
en let wel het is een werkschip het hoeft geen speedboot te worden.
veel succes
groetjes piet

Back