Ranzow

Hier wat foto's van de tonnenlegger Ranzow het gaat niet snel maar er komt vordering in, ik weet niet of ik de kraan beweegbaar maak zal leuk zijn maar zo handig ben ik nu ook weer niet.
Het belangrijkste vind ik dat ie vaart het is tenslotte het eerste model.
Verlichting wil ik er wel op deze is besteld en onderweg.
Ook heb ik 2 metalen 5 blads schroeven van raboesch er bij besteld.
Ik heb eerder geschreven over de Ranzow bij bouwtips varenden modelen, ik wil dit wel overzetten hierheen maar weet zo snel niet of dit gaat.
misschien heeft iemand hier een tip over.

[align=right:357604131d]
[/align:357604131d]
[align=center]

Normaal als je met imageshack werkt kun je een directe link voor forums plaatsen, en dan staan de foto's direct in je topic zonder dat men nog eens erop moet klikken om dan pas de foto te zien...

Eneuh... Mooi en groot! En er is precies al iemand door gefascineerd :D

Trekt goed op een boot van Model Slipway, als ik mij niet vergis.

Josco: En als je (goedkope) boeien zoekt, loop eens bij een hengelsportzaak naar binnen en bekijk de dobbers eens...
Met een beetje hobbyen kan je daar prachtige boeien van maken, voor een fractie van de prijs die meneer Graupner voor een boeienset van 2( 8O ) boeien vraagt...

dsc004260oz.jpg

Dat zal dan wel. :oops:
En u moet niets he !!!!!
Maar het is ook geen trouwfoto: hoor het gaat er hier om om wat duidelijkheid. :idea:
En dan vind ik die van u die (enen) dus gewoon te donker. Versta me dan wel goed hoor u moet niets hoor
mvg
Frederik :D :D :D

F.van.Gent zei:
dsc004260oz.jpg

Je kan ook de kleuren wat veranderen
Word het wat duidelijken
Ik doe dat met Irfanview

Frederik,
Waarschijnlijk heb jij een oud of een scherm dat niet goed ingesteld staat. Normaal ziet men de foto's goed, hier bij mij ook. De foto die jij toont is dof en beetje wazig.

Nieuw scherm? of eens goed instellen?

M'n vriendin heeft het ook bij haar thuis, daar is alles donkerder, en het staat op het maximum.
:wink:

CC
Ja waarom is het dan net :die ene foto de andere zijn wel goed hoor.
En ik heb het grootste scherm.
En de andere foto.s zijn wel duidelijk
mvg
Frederik :D :D
en verder sluit ik de discusie hier over hoor :roll:

ik heb 2 motoren van protech mega x 600 8,4V max11A 15,700 t/min is dit goed of is het beter om met 12 volt te werken.
In de winkel is dit voorgesteld maar de beschrijving geeft 12 v aan dus wat is het beste.

Ha die Jos

Het ziet er goed uit zo op die foto's. Ik kom nog wel eens kijken als ik tijd heb.

En wat Frederik betreft. Die kan nog alleen met zijn eigen fluit spelen. Als daar nog een noot uit komt :lol: :music:

huub de jong
-----------------------------------

En wat Frederik betreft. Die kan nog alleen met zijn eigen fluit spelen. Als daar nog een noot uit komt .
------------------------------------
Dat laat ik aan tankschippers over: die hebben meer vloeistof tot hun beschikking.
Hoe is het met de kinderkamer al weer klaar Huub :?:
Je bent er wel een poosje uit geweest he
mvg
Frederik :D :D :D :D

josco zei:

Ik weet niet wat er aan schroeven onder zitten, maar volgens mij zijn dit meer motoren voor onder een speedboot.
Lijkt mij geen realistich vaarbeeld opleveren met deze motoren

motoren zijn niet echt geschikt voor deze boot
draaien te veel toeren en zijn allesbehalve zuinig

groeten

Back