De heli zag er vrij goed uit en weinig tot niet gebruikt
De verkoper zei me dat alles nieuw was.
ik dus vertrokken met de goede hoop om voor 600 euro een kant en klare set te kunnen kopen.
daar aangekomen echter viel me meteen op dat de mx12 batterij aan het laden was op een robbe lader (een oude) die slechts tot 4 cellen lipo's kon laden) aangesloten was zonder fiche met blote kabels in de lader.
Ik zag de mx 12 liggen en vroeg of ik even de throttle curve programmatie kon bekijken.
toen nam hij de zender en zei me doodleuk, oh ja de zender heeft in brand gestaan maar ik kon hem op tijd blussen, de achterkant stond bol en vervormd, het plastieken deksel kon er bijna niet meer op.
de rest van zijn materiaal was slordig en niet in goede orde.
ik vroeg hem op welke schakelaar de idle up stond geconfigureerd, dat wist hij niet.
Toen ik hem vroeg of hij de heli kon demonstreren zei hij van neen, omdat hij niet kon vliegen.
hij stelde me voor dat ik hem zou starten maar voor mij was het risico te groot.
Om een lang verhaal kort te maken was ik niet meteen onder de indruk van enerzijds zijn telefonisch verhaal dat alles perfect in orde was tov de grote verassing toen ik zag dat dit verre van de realiteit was.
onderstaande link is van de verkoper, ik geef deze even mee om mensen te waarschuwen voor deze man !
Te koop raptor 30 V2 - Te koop op 2dehands.be