Raptor 30V2

Hallo,

Wat voor bladen en uitlaat is aan te raden voor een rap 30V2 met een tt39 motor. Waar halen jullie tegenwoordig de bladen? Voorheen liet ik ze van heliman.nl komen maar zij maken geen bladen meer.

Mvg

Ed

de originele houten als het vliegen nog niet helemaal onder de knie mocht zijn :wink:

ik had op mijn 30V2 tot volle tevredenheid de SAB 550 mm's en met 49 dollar niet echt duur.

Hoi,

Nee de houten heb ik niet nodig gewoon rotzooi, vlieg alles met gfk of cfk. Deze heli wil ik gebruiken gewoon om een beetje tre leren stunten. Zo'n dure heli vind ik erg zonde om daarbij de grond in te boren.

Ps waar haal je de sab bladen.

Mvg

Ed

Ik heb een Zimmermann #3025 demper op mijn Raptor met TT36. Produceert een mooi geluid en gilt minder dan de standaard TT demper.

http://www.zimmermann-models.com

raptor_06.jpg

heb jij een TT36 motor jorrit ?
vlieg maar niet te ver weg als je nog niet kan autoroteren :wink:

voor een uitlaat zou ik gewoon de originele TT deluxe upgrade muffler bestellen, das een PERFECTE uitlaat voor dat geld, en als 2e keus ook de zimmermann.

M'n TT36 loopt tot nu toe betrouwbaar. Heb wel een stukje brandstof slang om m'n hoofdnaald moeten doen omdat hij verliep tijdens de vlucht. Schijnt ook te helpen om er een OS .46 carburateur op te zetten. Heb op dit moment nog geen problemen, misschien dat ik tegen die tijd overweeg om er een andere motor in te zetten...

Bedankt heren,

Heb momenteel de bladen bij Jo besteld hoop dat ze voorradig zijn tevens een paar carbon tail blaadjes en een header tankje.

Hopelijk zijn ze volgende week binnen en dan snel een paar test vluchtjes maken.

Is voor mij de eerste keer om een raptor 30 te vliegen ben eigenlijk altijd best verwend geweest om met een 60er te vliegen.

Mvg

Ed

is een behoorlijk stuk zenuwachtiger denk ik.
kun je al zien bij leerlingen met een 30er of een 60er

Back