Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ga de zender opnieuw binnenbrengen inde winkel, gisteren gedurende 45 min testen gedaan,
soms stonden de leds van ontvanger en aparte antenne apart te pinken, dit kan erop wijzen dat hij storing (tussen 5 en 7 Ghz) detecteerd en zichzelf probeerd opnieuw te initialiseren,
een paar keer viel de verbinding zelfs volledig weg.
Ik ben nu mijn heli aan het herstellen, ik wil absoluut niet meer meemaken dat ik hem opnieuw kwijt ben.
Terwijl iedereen beweerde dat 2.4 Ghz het gouden ei was en revolutionair moet ik toch zeggen dat het internet vol staat van mensen die hiermee hun machine kwijtraken
Signaal op 5 tot 7 GHz heeft totaal geen invloed op de manier van communiceren van 2,4GHz modelbouwapparatuur. als dat wel zo is, wordt het tijd voor de Radio Controledienst (RCD) om daar in de omgeving iets radicaals uit de lucht te plukken. Als je weet hoe de communicatie plaatsvindt, zijn diverse topics over, dan besef je snel dat alle verhalen een beetje broodje aap zijn.ik ga de zender opnieuw binnenbrengen inde winkel, gisteren gedurende 45 min testen gedaan,
soms stonden de leds van ontvanger en aparte antenne apart te pinken, dit kan erop wijzen dat hij storing (tussen 5 en 7 Ghz) detecteerd en zichzelf probeerd opnieuw te initialiseren,
een paar keer viel de verbinding zelfs volledig weg.
Ik ben nu mijn heli aan het herstellen, ik wil absoluut niet meer meemaken dat ik hem opnieuw kwijt ben.
Terwijl iedereen beweerde dat 2.4 Ghz het gouden ei was en revolutionair moet ik toch zeggen dat het internet vol staat van mensen die hiermee hun machine kwijtraken
Uh ja, dat heet oversturen van het ontvangersignaal. Zoiets als een flesje vullen met water vanuit een hoge druk brandweerspuit. Zie je het flesje ook niet meer als je de spuit opent, pas als je de spuit dicht doet, zie je het flesje weer. 8Oheb je dat al eens getest, je gaat met de zender antenne tegen de 2de satteliet van de Spektrum ontvanger even aantikken, dan stopt de led met branden en na 1 tot 1.5 sec gaat ie weer aan.
Het beste is een bec en een lipo, dan heb je een betrouwbare voeding.