Burp
Forum veteraan
Gisteren vlak voor de maiden van mijn TwinStar kwam ik tot de ontdekking dat mijn servo's ongecontroleerde bewegingen maken als ik snel met de knuppels heen en weer ga. Bij "normaal" gedrag werken ze prima. Als ik bijvoorbeeld de met de ailerons snel heen en weer ga dan lijken ze even stil te staan en dan nog een vreemde beweging te maken naar links/recht.
Ik heb deze gemixed staan met het richtingsroer. Ik gebruik als servo's de HS81 van Hitec.
Nu ik dit aan het typen ben bedenk ik me dat het misschien wel aan het tekort vermogen van de BEC kan liggen... iemand ideeen hierover?
Als regelaar gebruik ik een Blue Arrow PP-30C
/edit
Ik heb de specs net gevonden, 5V/1A. Mijn eerste suggestie lijkt dus wel te kloppen, de regelaar kan het niet aan om de drie servo's met heftige bewegingen bij te benen.
Vanmiddag zal ik eens een andere regelaar er in zetten, kijken of het dan weg is.
Ik heb deze gemixed staan met het richtingsroer. Ik gebruik als servo's de HS81 van Hitec.
Nu ik dit aan het typen ben bedenk ik me dat het misschien wel aan het tekort vermogen van de BEC kan liggen... iemand ideeen hierover?
Als regelaar gebruik ik een Blue Arrow PP-30C
/edit
Ik heb de specs net gevonden, 5V/1A. Mijn eerste suggestie lijkt dus wel te kloppen, de regelaar kan het niet aan om de drie servo's met heftige bewegingen bij te benen.
Vanmiddag zal ik eens een andere regelaar er in zetten, kijken of het dan weg is.
Laatst bewerkt: