Hallo,
In dit draadje wil ik graag laten zien de bouw van mijn nieuwe aanwinst de Rascal 110.
In Februari dit jaar heb ik voor mijn verjaardag een Carbon Z Cub gekregen.
Deze gebouwd, 2 keer gevlogen. Voor het slepen ging alles goed, totdat er een minimoa achter kwam te hangen. Het hield allemaal niet over.
Deze gaat in de verkoop en er moet iets anders komen.
Mijn eerste keuze was een Wilga op brandstof. Dit werd mij al snel door meerdere mensen afgeraden. Koop een rascal 110 die vliegt beter en zul je meer plezier aan hebben.
Rondneuzen, lezen en beslissingen maken.
Uiteindelijk maar de keuze laten vallen op een blauwe rascal.
Deze heb ik besteld bij aerobertics in belgie.
Na 2 weken bericht dat blauw heel moeilijk te verkrijgen is,....grrrrr.
Zelf van alles geprobeerd, maar nee,.... niet te krijgen. Dan maar een rode.
Deze heb ik zelf opgehaald samen met een collega vlieger die een Decathlon gekocht had. Het werd een gezellig dagje belgie !!
In de volgende berichten plaatjes van de bouw.
Met vriendelijke groet,
Harald
In dit draadje wil ik graag laten zien de bouw van mijn nieuwe aanwinst de Rascal 110.
In Februari dit jaar heb ik voor mijn verjaardag een Carbon Z Cub gekregen.
Deze gebouwd, 2 keer gevlogen. Voor het slepen ging alles goed, totdat er een minimoa achter kwam te hangen. Het hield allemaal niet over.
Deze gaat in de verkoop en er moet iets anders komen.
Mijn eerste keuze was een Wilga op brandstof. Dit werd mij al snel door meerdere mensen afgeraden. Koop een rascal 110 die vliegt beter en zul je meer plezier aan hebben.
Rondneuzen, lezen en beslissingen maken.
Uiteindelijk maar de keuze laten vallen op een blauwe rascal.
Deze heb ik besteld bij aerobertics in belgie.
Na 2 weken bericht dat blauw heel moeilijk te verkrijgen is,....grrrrr.
Zelf van alles geprobeerd, maar nee,.... niet te krijgen. Dan maar een rode.
Deze heb ik zelf opgehaald samen met een collega vlieger die een Decathlon gekocht had. Het werd een gezellig dagje belgie !!
In de volgende berichten plaatjes van de bouw.
Met vriendelijke groet,
Harald