Razor Hotliner van Lindinger

Hoi GJ.
Bedandt voor je reactie en uitnodiging.
Erg vriendelijk en zou jullie kisten graag eens willen zien vliegen.
Wat die regen en wind betreft deert het jullie dus niet.
Moedig hoor, want persoonlijk denk ik daar anders over.
Geen toestel van mij dat met enige kans op regen de lucht ingaat.
Vind het zonde van de spullen en heb minder schik om te vliegen als het giet.

Komt ook nog eens bij dat ik NIET in het bezit ben van een auto.
Ben motorrijder in hart en nieren en ondanks dat ik de regen niet schuw om in te rijden trekt het me toch niet zo om dat stukkie naar dalfsen te kachelen in de eventueel stromende regen alvorens daar zeikesnat naar jullie prachtige vliegtuigen te kijken en dan weer in de zeikesregen terug te moeten rijden.
Ik zal dus tzt op een dag langskomen als ik weet dat er geen druppeltje uit de hemel zal neerdalen.
Je mag me als een sissy bestempelen, maar ondanks dat ik een fervent modelbouwvlieger ben, pas ik er echt voor om met zeikregen mijn hobby uit te oefenen.
Vr Gr Erwin

Ja, ik heb ook een hekel aan regen, kou maar ook weer aan hitte.
Bij mij is het ook nooit goed (ik lijk wel een wijf, zou Gerben zeggen).
Maar vliegen vind ik zo leuk dat het me niet uitmaakt of het regent, sneeuwt, stormt.

Er is vandaag door iedereen gevlogen, regen viel alleen als Marcel ging vliegen, bij de anderen bleef het droog.
Toen ik aankwam was het zonnig en toen we naar het restaurant gingen was het zelfs warm in het zonnetje.

Gerben en ik verbaasden ons over de vliegers, dat niemand had lopen zeuren over het weer maar ze gewoon klaar stonden als ze moesten vliegen.
Ik ken klassen waar dat anders gaat.

Mocht je toch eens zin hebben om op een wedstrijd langs te komen, laat maar weten.
Er zijn ook wedstrijden in Belgie, daar zijn we ook regelmatig.
Als het lekker motorrijweer is dan kan je ook daar eens langsrijden.

We zien je dus wel een keer,

Gert-Jan

Back