Edwin Lievaart 31 okt 2011 #242 Maar even omhoog halen zal binnenkort weer mee gestart worden de bouw dan....als mijn big lift met drijvers klaar is.... Kwam deze tegen en kreeg er weer kriebels bij (bij 3 min.30.) [URL=" airplane FlyIn Meeting DMC Holland - YouTube[/URL] Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Maar even omhoog halen zal binnenkort weer mee gestart worden de bouw dan....als mijn big lift met drijvers klaar is.... Kwam deze tegen en kreeg er weer kriebels bij (bij 3 min.30.) [URL=" airplane FlyIn Meeting DMC Holland - YouTube[/URL]
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 1 nov 2011 #243 Hee Edwin, jaja, kom op even door bouwen en dan kun je komend jaar ook nog jetten Grt, Berto.
Edwin Lievaart 1 nov 2011 #244 Ik moet wel eerst weer een turbine op de kop zien te tikken maar daar ga ik naar omkijken als mijn speedboot verkocht is....... Ik zag hier al een tjt 80 voorbij komen.......
Ik moet wel eerst weer een turbine op de kop zien te tikken maar daar ga ik naar omkijken als mijn speedboot verkocht is....... Ik zag hier al een tjt 80 voorbij komen.......