RBC Thundertail

Dat zijn van die grijze pen scharnieren?

Ik zou anders gewoon voor van die platte grote witte van Kavan oid gaan.
Had ik ook op mijn Formost zitten en werkt prima.

Lekker een daggie bouwen zo Edwin :D

Ja dat kan ook, zie je ze ook niet.Ik zet ze dan vast met epoxy en een contraptaatje met boutjes.

Hij gaat weer lekker hopelijk komt van de week de vleugelbuis dan kunnen de vleugels nog aan elkaar tussen kerst en oud en nieuw dan kan ik hem eidelijk eens op wielen zien.:banana:

Dank je gert jan & sukhoi.
Soms denk ik had ik maar een arf genomen maar aan de andere kant als de Thundertail straks klaar is en ook nog eens lekker vliegt dan ben ik best een beetje trots op mezelf:D

full

Iedereen hier hele fijne dagen en een goed uiteinde van 2010 met veel geluk in goede gezondheid voor 2011!!

Laatst bewerkt door een moderator:
kerostarter

Vanmiddag mijn gasbus vervangen voor een kerostarter en via mijn gsu de boel op kerostart ingestelt, efkes ontluchten. Dit moest ik natuurlijk direct testen en dat gaaaaat mooooi kan ik je zeggen:banana:
weer een ervaring rijker!

Mijn streefdatum was 7 mei voor jetmeeting stadskanaal maar dat heb ik helaas af moeten zeggen
wat?

Ah, joh lekker de tijd nemen, vliegen met een kist waar je nog niet echt los op bent op een meeting is ook niet alles.

Komt vanzelf goed.

Helaas bah idd geen jetmeeting voor mij......schoonouders..........40 jaar getrouwd.....................weekendje weg.......................bleh...............

Maar als hij zijn maiden krijgt ben jij er bij:yes:

Gaat druk worden, er zijn er nog drie.Wel gezellig:D

Edit: yessss bovenstaande geld niet meer voor Eddie ;-)

Laatst bewerkt:
Haha, wil er graag bij porberen te zijn maar je moet het niet van mij laten afhnagen hoor.
Ben een hardwerkende :roll: vader die zijn vrije tijd redelijk dient te plannen maar m`n best ga ik zeker doen.

En je komt natuurlijk wel naar Pampa even buurten?

Back