rc auto kopen

• Topicstarter Topicstarter rccars
  • Startdatum Startdatum
En met een 2wd leer je weer beter rijden , waardoor je uiteindelijk een 4wd beter onder controle kan houden ;)

Die extra "grip" krijg je trouwens niet want de banden blijven hetzelfde , je krijgt meer aandrijving ;)

Het schijnt dat de 4wd FG's niet echt betrouwbaar zijn, de aandrijving zou te wensen over laten.
Gewoon lekker bij 2wd houden, rijd veel leuker. Het is gewoon een andere manier van rijden, maar wel spectaculairder!

Ga denk ik voor de 2WD. THANKS!!!

Iemand ervaring met RC racing Twente ?

:rolleyes:

dan ga je over op winkelbesprekingen en die zijn dacht ik niet gewenst op het forum...

verder zou ik zeggen.... ff het bigscale gedeelte van het forum goed doorlezen om info over deze auto's te vergaren

Bij RC Racing Twente een paar keer spullen besteld, betrouwbare winkel en snelle levering mits op voorraad. Als ze iets niet op voorraad hebben gaat het ook nog redelijk snel overigens.

rc

hoi,
ik heb een auto op marktplaats zien staan.
deze(Marktplaats.nl > mooie maar defecte nitro auto rc - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw)
is dit wat en wie weet welk tandwiel dat kan zijn en hoe duur dat kost .
ik hoor het wel.

gr

ps: ik ben een beginner en het is zomaar om een beetje door de straat te rijden enz

hallo ik ben een jongen van 13 ik heb all een rc brushed on road maar die gaat snel kapot hij is van tamiya en heel erg oud want hij is van mijn broer geweest dus ik denk dat hij ongeveer 20 jaar oud is ofzo maar ik wil nu een brusles rc of road ik heb niet zo veel geld ik ben opzoek voor een niewe wild iemand mij tips geven voor een mooie ofroad rc brusles en niet te duur alfast bedankt

hallo misschien kan je ons wat tips geven,
wat is het maxximum dat je wilt uitgeven?
op wat voor terein wil je rijden?

mvg

hallo misschien kan je ons wat tips geven,
wat is het maxximum dat je wilt uitgeven?
op wat voor terein wil je rijden?

mvg

ik wil ongeveer van 100 tot 300 uitgeven beetje daar tussen ik wil over gras en over het strand kunnen rijden want ik woon dicht bij het water maar ik wil soms ook gewoon op de weg effen snel dat is het zoon beetje en ik wil een elecktro auto

Laatst bewerkt:
Back