RC auto maar welke?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 10 jan 2004.

  1. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ik heb m als het goed is woensdag thuis liggen :D
    wiehiieee, kan niet w88
     
  2. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Juist. de Savage SS is the way to go! Niet zozeer een beginnersauto, zeker gezien de prijs, maar als je in één keer iets goeds wil, ga er dan toch voor. Met goed advies en het juiste materiaal komt ook een beinner goed op gang met de Savage SS.

    Greetzz, Robbert
     
  3. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    nmt racer dit is niet eerlijk :(
     
  4. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    ja en het voordeel van zelf bouwen is als er iets kapot gaat weet je een stuk beter wat er kapot aan is

    maar ja, of het echt een beginners auto is weet ik niet, maar stevig is hij zeker

    gr dick
     
  5. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ja, zelfbouw is veel beter als het om onderhoud gaat, je weet alles te vinden...

    enne dikketienes, ik had ff moeite met deze zin:
    moets het 3 keer lezen voordat ik door had dat dit er moets staan:
    "maar ja, of het echt een beginners auto is weet ik niet, maar stevig is hij zeker."

    het is niet erg, maar komma's en punten zijn er niet voor niks.
     
  6. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    sorry is verandert na 3 keer :p
     
  7. Blade_3

    Blade_3 Guest

    ejj, ik heb nog een tamiya tb-01 liggen mag je voor 50 euro hebben, moet je nog wel enkele dingen voor kopen wil hij rijden... ik ben een aantal jaar begonnen met deze auto en dat was uiters prettig, er was voldoende aan af te stellen en hij reed goed mee, verslaafd aan performance dus een xray gekocht ;)

    ik hoor het wel, je mag hem zo komen halen!! iedereen eigenlijk, ik doe er toch niets mee.
     

Deel Deze Pagina