Rc auto met problemen gekregen...

Ultramat 14 of 14 plus of is een 'gewone' 14 goed genoeg? En ik kan hier dan alles mee opladen (accu van glowdriver, ontvanger, zender en rotostart?)

Ik heb een andere (zelfde type) zender van marktplaats overgenomen. En een ultramat 14 plus besteld.

Laatst bewerkt:
Waar gebruik je nou eigenlijk diff. grease (vet) en waar olie? In een vorige reactie werd me 30000 of 50000 geadviseerd maar is dat dan vet of olie. In de handleiding wordt alleen gesproken over grease volgens mij.

De 30000 en 50000 die ik heb aanbevolen is olie. Siliconen diff olie, deze doe je in je diffcup tussen je tandwielen.
Diff vet zou je aan de buitenkant tussen je kroontandwiel en pinion kunnen gebruiken. Daar verschillen de meningen ook wel over. Zelf heb ik in mijn Savage een kleine hoeveelheid gedaan.
Er kan namelijk sneller zand aan blijven plakken wat je tandwielen kan beschadigen.
Ondanks de skidplate onder je Savage komt er nog wel eens wat zand naar binnen daar..

Hier nog wat meer uitleg.. http://www.pkracing.nl/difrevisie.jsp

Heb de overige spullen besteld bij pkracing, nu hopen dat ze snel bezorgd worden. Lader en de andere zender heb ik vandaag in ontvangst mogen nemen.
De zender kan ik wel gewoon aanzetten alleen het koppelen aan de ontvanger is nog niet gelukt.
De bindplug er in gestoken en de zender geeft geen fout melding maar de servos reageren niet op inputs van de zender..
Heb de ontvanger accu nu nog even voor de zekerheid aan de lader gehangen. Ik weet niet in hoeverre een zwakke accu kan verhinderen dat servos wel reageren op inschakelen maar dat ze geen output geven...??

Back