Indoorvlieger
Forum veteraan
Ik heb het gemeten met een laser gun zou die dan al opgevoerd zijn
Ik heb nog nooit van een Nikko gehoord die 50 kon, maar als je het gemeten hebt, zal het wel kloppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het gemeten met een laser gun zou die dan al opgevoerd zijn
ja mijn buurman heb er ook een van bushnell jullie geloven niet echt in mij hè ik heb het gemeten en hij kwam tot 48 km\uur dus er zal wel een andere motor ofzo inzittenJa die ken ik.... Heb er zelf ook 1 van het merk Bushnell , maar ze zijn er ook van Hot Wheels...
Van die kleine blikken autotjes weet je wel ??
Die zijn dus zo onbetrouwbaar als de pest.....
Van de mijne weet ik dat ie goed werkt , en ik durf op basis van ervaring te zeggen dat jouw nikko echt geen 50 gaat zoals al meer mensen hebben gezegd.
Het max voor elke willekeurige nikko zal ergens rond de 35 misschien 40 liggen , sneller gaat het gewoon niet omdat er niet genoeg vermogen in ligt.... Zowel de motor als regelaar in zo'n auto gaan dat gewoon niet redden.
dus als ik zoon lippo aanschaf kan ik sneller rijden maar dan moet ik ook een nieuwe oplader halen ik ben echt slecht in dit soort dingen :squarewink:Ik heb de lrp s10 tc en is een heel leuk chassis voor wat het maar kost.
Denk er wel aan dat als je de ready to run versie koopt,je dan nog wel een brushless motor en regelaar moet kopen om in te bouwen.Anders ga je alsnog niet snel
Als je zoals mij,enkel het rollend chassis koopt,dan moet je nog motor,regelaar,servo,zenderset,banden,body hebben in de veronderstelling dat je je lader en batterij van de nikko gebruikt.
De lrp wagen is te bestellen bij conrad en binnen 2-3 dagen in huis,zeer goede website vind ik.
Wil je daarna nog sneller rijden ga je maar je accu upgraden naar lipo en dus ook een lipo lader aanschaffen.
Lipo doet dus WEL serieus merkbaar iets aan je snelheid,in tegenstelling van wat er op pagina 1 gezegd wordt...:teacher:
Ook je rijtijd zal aanzienlijk langer zijn en met een bijna constante trekkracht en snelheid.
Alleen wanneer de lipo wat leger begint te raken kan je wat merken maar dit verschil is klein.Wanneer dit begint gaat het eigenlijk zeer snel omlaag met de kracht en snelheid van de wagen maar zover kom je nooit omdat je een lipo niet leeg mag rijden.
ik zat aan deze te denken LRP Electronic 1:10 elektro-buggy Blast 4WD S10 R2R kan ik deze later nog opvoeren en kan daar een lippo accu in
ik zat aan deze te denken LRP Electronic 1:10 elektro-buggy Blast 4WD S10 R2R kan ik deze later nog opvoeren en kan daar een lippo accu in
deze laadt lipo,nimh,nicad,life,lilo en loodaccu's (pb3)Dan moet je ook een Lipo-lader hebben, met een gewone lader gaat dit niet lukken.
dat is hem geworden !!! bedankt voor de tipdeze kost 159
en zou 60 km lopen![]()