RC beursen 2011?

• Topicstarter Topicstarter Trev
  • Startdatum Startdatum
T

Trev

Guest
Hey weet iemand wanneer en waar er rc beursen zijn in Nederland, Duitsland en Belgie? Ik zou graag naar een grote toe willen, alleen ik heb geen idee waar/wanneer.

gr. Trev;)

april dortmund! veel meuk maar ook de creme de la creme van heli's (lekker duur gelijk maar dat hoort erbij)

zoizo een belevenis

Je kan ook naar de Nürnberg Toyfair gaan, deze start denk ik op 3 februari en daar is er een hal met heel wat bedrijven die hun nieuwe heli's etc komen voorstellen aan het publiek.

Grtz,
Dirk

in zwolle is ook een beurs Wheels in Miniatuur heb ik van horen zeggen ik heb namelijk een vraagje of ze hier ook met rc nitro auto's rijden?

mvg.

in zwolle is ook een beurs Wheels in Miniatuur heb ik van horen zeggen ik heb namelijk een vraagje of ze hier ook met rc nitro auto's rijden?

mvg.

hoi

neeej nitro kan in een hal een beetje moeilijk, ik heb er zelf ook 3 jaar gestaan met een rc modelbouwzaak. er staan voor namemijk echt miniatuur modelen. kranen vrachtwagens auto's boten schepenenz.
er was toen ik er ook stond een drift-team 1/10 electro aanwezig met een uitgezette baan.

veel plezier

mvg Hans

zonee waar kan je ze wel in de buurt van drenthe kopen behalve online?

mvg

Off-topic
Je zit in de heli sectie.
Stel je vraag eens in het auto gedeelte, krijg je vast wel wat tips.

M.vr.gr.
Eric

12 t/m 14 augustus 2011

prowing international

Nieuwe modelvlieg beurs, klein stukje achter Dortmund.

Wir müssen darauf hinweisen, dass die Präsentation und der Verkauf von
- Koax Helikoptern
- Schaum-Fertigmodellen
- Ready to Fly Kits (z. B. Komplettsets aus der Schachtel)
- Gebrauchtartikel (ausgenommen Vorführmodelle) und Ware aus Konkursmassen
und alles, was in die Kategorie „Spielzeug“ gehört, nicht gestattet ist.

Dit beloofd wat!!!!

gr. Twan

Back