RC brandstof eurocopter EC-135

• Topicstarter Topicstarter C4sper
  • Startdatum Startdatum
C

C4sper

Guest
Hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum en ik heb een vraag.
Ik ben nu al dagen en wel meer dan 3 uur per dag aan het zoeken voor een RC helikopter (die in de titel staat). Ik kan dit maar niet vinden en ik weet dat het erg duur zal zijn. Ik heb wel een filmpje op youtube om de heli te laten zien die ik bedoel.
[URL="
hier voor filmpje![/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke film heb je gevonden maar je zult nog even moeten doorsparen Casper. In die heli zit een straalmotor, die kost al 2000-3000Euro. Moeten we ook nog schatting voor je maken van de kosten :( van de heli en radiobesturing? Of weet je al genoeg? Soms is de wereld wreed, zeer wreed.

In een reactie van het filmpje staat dat hij 9000 kost. Euro/pond/dollar, ik weet het niet, maar in ieder geval DUUR!

ik heb de site gezien die erbij stond, daar staat dat hij 9000 euro kost ja. maar dat is een echte want er staat dat er 55 liter kerosine in kan en 5 mensen volgens mij dus dat is een echte denk ik. Is hij trouwens ook zonder straalmotor te krijgen? en een prijsschatting zou wel fijn zijn (ik ben pas 13 jaar :P). Ik heb trouwens maar 200 euro maar wel een eigen webshop. alvast bedankt voor de reacties.

ik heb de site gezien die erbij stond, daar staat dat hij 9000 euro kost ja. maar dat is een echte want er staat dat er 55 liter kerosine in kan en 5 mensen volgens mij dus dat is een echte denk ik. Is hij trouwens ook zonder straalmotor te krijgen? en een prijsschatting zou wel fijn zijn (ik ben pas 13 jaar :P). Ik heb trouwens maar 200 euro maar wel een eigen webshop. alvast bedankt voor de reacties.

Sorry, maar voor 200 euro gaat 't hem niet worden...

Voor 9000 euro zou je nooit een echte kunnen kopen, die zullen wel flink over de miljoen gaan.

Voor 200 euro kan je wel een leuke FP heli krijgen zoals de honeybee fp voor 100 euro (zoek maar op google). Kan je eerst mee leren vliegen.

vliegen is niet het probleem. en dat de echte zoo duur zijn. ik heb trouwens wel tijd om te sparen. iemand misschien nog iets anders? ik heb op ebay ook een mooie voor 1400 euro gezien. misschien kan iemand er meer info over geven?
LINK!

Hoezo is het vliegen niet het probleem?
Kun je dat al? Heb je dat al eens gedaan?
Als je het al kan is het misschien niet het probleem...

Je hoeft niet te denken dat vliegen makkelijk is. Het lijkt mij verstandig dat je eerst maar eens leert vliegen voordat je een schaalmodel de lucht in stuurt.

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat jij zomaar 1400 euro kan uitgeven, maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken...

Casper, waar woon je? Neem dat even op in profiel. Dan kan ik je adres geven van club in de buurt, gewoon een middagje gaan kijken/informeren is sneller dan zo vragen stellen via forum.

Wat dit ding kost:
Hier is de opsomming van de vario onderdelen
VARIO Benelux

Rotorkop kost al meer dan 200 de uitlaat bijna 600 en dan hebben we nog geen romp of motor / mechaniek besturing enz enz.
Jetcat turbine kost rond de 4000 euro.
Helikopterturbinen

Pittig ding voor een jonge vent.

Succes,
Larry

Correct. Je vergist je niet. Maar aangezien de topicstarter voorlopig noch de ene noch de andere zal kopen, maakt het niets uit. Het gaat om het idee. Ook leuk om daar naar de prijzen te kijken.

Back