Rc bruder tractor Electronica.

ik had niet gezien dat er een 2e pagina was (A) :$

Ja die 1e controller die je zij ga ik kopen.
Het gaat om de bruder john deere 7930

dus deze:
036881422662_normal.png

Nog ff vraagje. Als ik dit maak heb ik wel/ niet de mogelijkheid werktuigen aan te koppelen (dus aansluiten dat ik bijv een kipper kan laten kippen etc. )??

je moet da een servo onder je kipper zetten en die aansluiten aan je bruder en dan kan je hem laten kippen ;-) mss als je de servo op het stuurtje aansluit dat je dan kunt sturen maar dat moet je een beetje zoeken he als je hem hebt en je hebt een servo moet je wat zoeken en dan lukt het vast wel als je dan nog vragen het kan je het nog steeds vragen

Andreas

dankjewel Baggeraar :D lkkr gelezen. Dit heeft mij inderdaad nog wat extra info gegeven over het Chasis. maar dat was niet echt mijn grootste zorg :)

Dankje Drerc (andreas)

Ik krijg hem morgen (hopelijk) binnen dus dan begin ik direct met het een paar foto's te maken van het onderstel. Daarna haal ik hem uit elkaar om te kijken wat ik verder nodig heb en hoe ik hem ga uitslijpen :) (anders past de motor niet) :D

Uhm ja ik weet niet echt hoe die dingen heten. maar ik heb verschillend apparatuur daarvoor.
Een kleine tol ofz met diameter van 4 cm? voor precisie slijpen :P

heb ik weer. problemen met de levering :S

maar even een samenvatting wat ik nu voor info heb en eventueel dus daarvoor ga kopen.

- Afstandsbediening + incl ontvanger?
- Led verlichting

Iemand enkele ervaring welke servo's + accu ik nodig heb? :)
Ik hoop dat ik dan morgen de John Deere binnen hebt want dan kan ik direct wat foto's maken.

Accu en servo's kan je kopen op hobbyking koop een paar servo's met de juiste kracht en de juiste snelheid en een lipo die je goed vind wat voor lipo wil je hoeveel C en hoelang wil je kunnen rijden met 1 lipo?

Andreas

Je kan ook naar de lokale hobbywinkel gaan, scheelt weer teleurstellingen door onderschepping bij douane omdat je illegaal importeert en dus belasting ontduikt en daarna alsnog een partij geld kan bijleggen.
En het scheelt ook wachttijd omdat de post niet altijd even vlot gaat vanuit die regio.

Welke motoren ga je gebruiken rb 35 kunnen 12 v hebben dus zou je 3s kennen gebruiken

de accu's die ik gebruik kosten niet gek veel en zijn vrij klein

Maar dan moet je wel een regelaar hebben die 11,1 aan kan

En hoe ga je de wielen aan je as vast maken
Heb eventueel nog wel adapter schijven.

Ik gebruik zelf een stock hpi servo en dat lijkt me voorlopig nog zat.

Ik heb momenteel wat problemen met de levering.

Dus over die accu's ga ik me dan ook niet verder druk maken :P zolang ze het maar (goed) doen :D.

Maar over die wielen moet ik eigenlijk kijken als ik het model binnen heb. Dus dat hoor je dan wel van mij :)

grts.

accu is zeker wel belangrijk eerst denken wat wil wil je met 6 volt gaan rijden 2S lipo of 7,2 6pack of 3S lipo 11.1 volt met 12 volt motoren

3s lipo raak je makkelijker kwijt dan een 7,2 6 pack nihm accu maar je moet het zelf weten

hoi hoi,
kijk eens op Home

hier staan ook links voor diverse elektro spullen.
bv rc-point.nl
de motoren zijn meestal rb35 1:100 erg sterk en met een cti regelaar helemaal niet zo duur.
hij geeft daar ook altijd goede ondersteuning.

Back