Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
team c = annsman!!!ja dat is waar. Moeilijk te beoordelen vanaf een foto natuurlijk, maar zo ziet het er niet uit.
Het doet me het meest denken aan de ansmann en dat is iig geen goed voorteken.
@m pinkster.
De e-rings vind ik nog niet eens het grootste probleem. Al lijkt het me niet erg handig om mee te sleutelen.
Het ziet er vooral op deze foto gewoon heel erg goedkoop uit.
Maar zoals cooper al aangeeft is het belangrijker of het sterk genoeg is en niet hoe het er uit ziet.
Hoop voor team c dat ze dat beter voor elkaar hebben dan ansmann :d
ik zag overigens wel op de website dat er genoeg hop-ups verkrijgbaar zijn die er gelijk wel een stuk beter uitzien!
Moeilijk adviseren tussen de lrp en deze.
De lrp heb ik zien rijden en qua prijs/prestatie verhouding is die goed.
Voor snelheid moet je er wel een brushless combo bij rekenen maar de ezrun setjes zijn ook de kosten niet.
Het meest aantrekkelijk van de team c is dan toch dat hij al met brushless uitgevoerd is en er flink wat hop ups voor te krijgen zijn.
Alleen ben ik niet echt op de hoogte hoe het dealernetwerk is.
Zou zelf ook de b4.1 rtr in de vergelijking opnemen. Die is wat duurder maar heeft wel weer een 2.4ghz zender.
En natuurlijk de kwaliteit van ae.
Ik heb mn asso b4.1 weer verkocht zodat ik een midmotor van ansmann kon nemen.. Onderdelen van asso passen nieuw uit de verpakking nauwelijks op de auto (is sinds de 4.1) en de kwaliteit van het plastic velen malen slechter dan van ansmann (of teamC tis maar net van welke naam je gelukkig word). In verhouding met andere merken rijden asso's bij de indoor in haarlem veruit de meeste schade.. De auto word alleen maar opgehemeld door het verleden, maar de kwaliteit is niet meer hetzelfde als eerst.. Ik denk dat het merk ansmann en teamC vaak word veroordeeld voor slecht omdat het niet tussen de GROTE namen staat.. Maar ze hebben echt een goed product neergezet.
Daarbij gezegd, de rijders over wie ik praat zijn geen beginnende rijders,maar serieuze (snelle) wedstrijdrijders..
http://www.modelbouwforum.nl/forums...p-naar-de-vierde-wedstrijd-op-30-januari.html
Het heeft weinig zin om met een Asso B4 of Annsman of team C buggy te gaan crossen in de bossen, ze zijn zo stuk, ze zijn gemaakt voor een circuit.
Ja, ik heb wel es een circuitauto gesloopt, erg frustrerend als je geen reserveondedelen bij hebt.Ik heb zelf een TRF201, een B4 van Tamiya, en die heeft genoeg -onbedoeld- bashwerk gezien.
Je doet nu voorkomen of circuitauto's fragiele wagentjes zijn die niet tegen een stootje kunnen.
Heb jij eigenlijk wel eens met een 'circuitauto' gereden?
Ja, ik heb wel es een circuitauto gesloopt, erg frustrerend als je geen reserveondedelen bij hebt.
Nou we dwalen wel af hoor!!En wat was dat voor een auto?
Precies
voor de rest vind ik deze discussie echt typisch modelbouwforum niveau
2 groepen mensen die elke de juiste auto voor hun doel hebben en tegen elkaar zitten te kwebbelen dat de andere zijn automerk niet goed is.![]()
voor de rest vind ik deze discussie echt typisch modelbouwforum niveau
2 groepen mensen die elke de juiste auto voor hun doel hebben en tegen elkaar zitten te kwebbelen dat de andere zijn automerk niet goed is.![]()
de b4.1 is wel 2WD en de bandit vxl 4WD.