Rc Club Den helder

• Topicstarter Topicstarter Extraxy
  • Startdatum Startdatum
E

Extraxy

Guest
beste forum leden is er een club in den helder ik weet dat er een baan is maar
maar de club heb ik niet kunnen vinden

hey,

dit zit aan de doggersvaart, vlakbij vliegveld de kooij.
ze rijden er helaas alleen met big scale :(

das nou eght zo jammer ik kom uit oudesluis dus ik dacht mooi licht daar een baan kan ik mooi gaan racen

maar aleen big scale dus :(
das 1:6 toch

Laatst bewerkt door een moderator:
yups, ik rij zelf ook alleen 1:8 en 1:10...maar daar is die baan ook gewoon niet leuk voor, stuitert alle kanten op met en 1:8 en een 1:10 kan er al niet overheen :(

jahoor, ik rijdt veel in anna pauwlona daar ligt zand gestort en hebben we een klein baantje gecreeerd in het zand.

en soms rijdt ik op de westoever op dat mini strandje

in anna p waar dan ?? bedoel je bij het gemeente huis ??

ja daarnaast heb je een school, en als je dan naar het zuiden kijkt zie je op het veld allerlei gestorte aarde

ok dan ik woon in oudesluis eght een mini stuk van anna p
ga je met meerden daar heen dan ?

Hey Extraxy,

Ik ben die jongen die in Anna Paulowna woont.

In Anna Paulowna heb je inderdaad het gemeentehuis. Daarachter rijden vrienden van mij met fietsen en crossmotoren, en die hebben dat baantje daarzo platgereden, en dat is dus een mooi RC baantje voor ons.

RFAC en ik rijden er regelmatig, en is dan ook uiterst gezellig. Wij rijden sowieso met Slash, en ik rijd nog onroad met een TRF415. RFAC rijd nog met 2 andere Losi's.

Waarzo woon je in Oudesluis en wat is je naam als ik vragen mag? Misschien ken ik je wel!

Overigens, wat voor auto rijd je?

Vince

Ik rijd nu nog met een onroad mercedes DTM maar ik ga een buggy aan schaffen 1:8 omdat ik namelijk niet aleen op de weg wil rijden ;P

hier paar foto's :P

xnrgol.jpg

a475w6.jpg

dqkah.jpg

weet nog niet maar ik wil niet extreem veel geld gaan uit geven omdat hier ook geen egte baan in de buurt is

weet jij nog wat leuks dan ??

nee, ik weet niet wat jij mooi vind.
ikzelf heb laatst een losi 8ight gekocht en ben daar zeer blij mee :)

hoeveel heb jij daar voor betaald
kan ik anders even je msn krijgen ??
volgens mij aardig wat
en zoon electro auto he
ik zit te twijfelen nitro vind ik ook wel gaaf en maakt het nog veel uit kwa snelheid

Back