Er staat ook dat het is toegestaan dat 2wd en 4wd mee mogen doen.
Als je als 2wd met de pro slash mee wil doen ben je zeker van je zaak en durf je het op te nemen tegen de 4wd.
dat bedoelde ik nou te zeggen

met categorieën bedoelde ik klassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er staat ook dat het is toegestaan dat 2wd en 4wd mee mogen doen.
Als je als 2wd met de pro slash mee wil doen ben je zeker van je zaak en durf je het op te nemen tegen de 4wd.
Ook al komen er beginners, er rijden geloof ik ook wat ervaren rijders rond. Daarom begrijp ik het dus niet helemaal, waarom jullie er geen 2 klasse's van maken. 2wd apart, en 4wd apart.
Het is natuurlijk ook niet zo dat jullie MOETEN splitsen, ik vraag alleen of het niet beter of verstandiger is zodat het gewoon eerlijk en leuk blijft!
geloof me, het scheelt echt niet zoveel
ik heb 2wd gereden en rijd nu 4wd en de 2wd kan bijna netzo snel als de 4wd.
2WD & 4WD van elkander splitsen en zo een aparte uitslag te maken (ondanks dat ze bij elkaar rijden) is geen enkel probleem. Bij No-Nitro doen wij dit al dmv de Stock 2WD & Mod 2WD. Dit houdt wel in extra prijzen en dergelijke en hier zal dan weer een deelnemers veld tegenover moeten staan.
Anyway draag je ideeen voor aan RC Connect mogelijk lezen hun het draadje ook.
Kijk hier hebben we wat aan.
Paar jaar geleden nog menig race verreden op het mvw circuit in de 1:8 nitro buggy klasse.
Nu sinds kort voor de fun een slash 4x4 erbij voor de baan in de boekelermeer (alkmaar)
Even een vraagje ,is het echt niet mogelijk om met een 8,4v nimh 7 cells sub c pack te trainen/qualificeren?
Heb twee 2s 5000mah 20c lipo's en deze presteren toch echt iets beter dan me 2 promatch 8,4v nimh packs.
Heb 3 extra lipo's in bestelling staan,maar deze zullen waarschijnlijk pas eind mei aankomen.
En met 2 lipo packs kom je op zo een dag toch wat te kort,ondanks de mogelijkheid om ter plekke op te laden.