RC Connect Presents: Traxxas Days 2010

En inmiddels is de inschrijving aangepast ik ga nu de rijders overzetten naar de goede klasses controleer dit vanavond aub even.

ik ga zal me vannavond of morgen ook inschrijven. zojuist m'n "geheime wapen" geinstaleert :o hopen dat hij het doet en eventjes het onderdeel afwachten.

Jerome doet de nieuwe mylaps transponder het ook op het telsysteem? want ik hoorde zoiets dat dat soms niet werkte want ik heb net de nieuwe binnen.

Groeten,

Robert

@RRbobert .. jij hebt een RC4 Hybrid dus eigenlijk niet echt een nieuwe :) en dus werkt deze gewoon met de "oudere" systemen. De echte RC4 zal nog maanden op zich laten wachten en daarmee zal je op oudere systemen (< RC3) niet geteld worden.

Inschrijven staat allemaal in de startpost hoe & wat (Ik weet lezen is soms moeilijk ....)

Zo, gisteren een paar trainingsrondjes gedraaid.
1* slash 4*4 op 2s, 1* slash 4*4 op 3s en een slash 2wd mod. Moet zeggen dat de snelheidsverschillen reuze meevielen, en we een leuke, sportieve strijd hebben geleverd. De verschillen waren er wel, maar een klein foutje en het verschil was weer nihil.
Zeker op een droge baan doen de auto's eerlijk gezegd niet zo heel veel voor elkaar onder. Ook de stock (nou ja stock, S1 compound) bandjes doen het op droog kunstgras geheel niet verkeerd.
Laten we dus maar vast wat zonneschijn:zon: in huis halen, dan gaat het weer een hele gezellige dag worden.

zo ik heb me ook ingeschreven. maar duurt het altijd zo lang oordat je een bevestigings mail krijgt heb hem nu nog steeds niet.

hoe is dat eigenlijk geregeld met de Traxxas days. Zijn er dan ook winkels aanwezig waar je meteen je spare parts kunt aanvullen en leuke hop ups kunt kopen? :)

Mag er ook gereden worden met een Rustler (XL-5) die op de draagarmen (zijn van RPM vanwege een paaltje) en shocks (Bigbore door hetzelfde paaltje) na helemaal stock is?

Laatst bewerkt door een moderator:
Die mail moet je direcht hebben gehad kijk je spam ff na anyway je staat erin Robert.

@Hound je komt zowiezo in de rookie klasse en hierin zijn weinig limiten gesteld zoals je in de startpost kan lezen.

@Jeroen Minicars zal in ieder geval aanwezig zijn met oa Traxxas spullen maar ook andere merken.

Ik heb m'n hele mail box overhoop gehaald en ik toen ik klaar was kreeg ik hem pas binnen en dat was om ongeveer 19:10 wel raar.

was je al ingeschreven? slashbasher

nee nog niet ik heb het scherm wel voor me gehad maar ook weer meteen weggeklikt.
denk ook dat ik me gewoon aanmeld zogauw ik daar ben ook al is dat niet handig voor de organisatie.

maar via de comp vind ik niet handig en zeker omdat het de eerste keer is.

heb ook geen laptimer maar had al vernomen dat ze die daar hebben.

maar we komen wel volgende week ook al regent het pijpestelen.
want we zijn niet van suiker.

Dan verzoek ik je toch je via de website aan te melden aangezien dit ons een hoop geklooi bespaart dit registratie systeem is er niet voor niets.

Dan verzoek ik je toch je via de website aan te melden aangezien dit ons een hoop geklooi bespaart dit registratie systeem is er niet voor niets.

dat snap ik ook wel,maar waarom die keuze dan???

dit is voor mij de eerste keer en weet helemaal niet wat ik kan verwachten.
dus laat het dan me eigen keuze zijn of dat ik me wel niet van te voren inschrijf.

Is natuurlijk je eigen keuze... Denk dat het door "van te voren aanmelden" voor de organisatie stukken simpeler is om de dag ineen te plannen. Hierbij komt best veel kijken... Vandaar Pinky's verzoek.

Als je voor 90% zeker weet dat je gaat komen, is er geen probleem..Toch?
En..Geloof me. Als je niet weet hoe het allemaal gaat verlopen tijdens zo'n dag, zijn er vast mensen die je even wegwijs maken.

Back