RC Connect Presents: Traxxas Days 2010

Lol 24 juli kom ik met m`n zwager waarschijnlijk eens een keer langs daar op MVB...

2 x Traxxas slash misschien meer mensen interesse?

Neem even contact op met iemand van het bestuur (Hansie). Volgens mij staat er wel een emailadres op de website van mvb.

Dan kun je ook nagaan of er een clubwedstrijd is. Dat zou toch vervelend zijn als je langs komt om vrij te rijden.

@ brokkenpiloot... Thnx ik had al op de website gekeken of er eventueel een wedstrijd was maar er stond voor de 24ste niets in de agenda... na de 25ste heb ik (nog) niet gekeken...

jaja ik zie zojuist dat mijn camera in mp4 filmt ik ben aan het proberen om hem om te zetten want mijn windows movie maker pakt hem niet. Maar ik heb alleen maar een filmpje van de pauze dan rijd Patrick van Noord en nog iemand met een zwarte 4x4.

en mijn filmpjes ken je alleen bekijken als je met je hoofd op een kussen gaat liggen voor je beeld scherm.
want hoe ik dat een kwart slag moet draaien geen idee:confused:

ik had hem al eerder af alleen youtube deed vandaag een beetje raar dus hier is hij dan klein filmpje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan wie-o-wie had ik ook alweer een nieuwe bumper uitgeleend? Zou een nieuwe bumper toegestuurd krijgen, maar heb nog niets vernomen. Laat even wat van je horen s.v.p.
Andre

Back