RC Flight Simulator voor MAc

Ik gebruik de aerfly 5.5 in bootcamp. Heb dan alle kracht van de processors ter beschikking.
Perfect op een iMac 27 inch.
Als je via VMware of Parallels zou draaien, heb je echt wel 8Gb werkgeheugen nodig, vrees ik.

Joris

Dag Joris,
Ik draai VMware op mijn Mac Pro Desktop met 8Gb werkgeheugen, maar de flightsimulators die ik daarmee draaide gaven allen de vermaledijde blauwe stop schermen van Windows.
Intussen heb ik Aerofly 5 voor Mac besteld, dat moet het goed doen op de Mac zelf.

Groeten,

Jan

Aangezien er in de meeste Apple computers een redelijk verouderde videokaart in zit, lijk het handig om eerst te kijken wat voor videokaart er in zit ;)

Hallo,
Ik heb de volgende video kaart in mijn Mac Pro Desktop:
ATI Radeon HD 4870:

Chipsetmodel: ATI Radeon HD 4870
Type: GPU
Bus: PCIe
Sleuf: Slot-1
Breedte PCIe-baan: x16
VRAM (totaal): 512 MB
Fabrikant: ATI (0x1002)
Apparaatcode: 0x9440
Revisiecode: 0x0000
ROM-revisie: 113-B7710F-176
Versie EFI-besturingsbestand: 01.00.318

Groeten,

Jan

Als je windows programma's op een MAC wil draaien is boot camp the way to go.

Ik heb zelf een 27" IMac met een I7 processor gebruik 3D CAD programma's en die vragen ook behoorlijk van je video card. Dus ik denk dat dit geen probleem moet geven.

P.S. Ik gebruik wel Windows 7 Ultimate 64 bit.

Ik draai Phoenix op mijn oude 27" iMac via parralels en win7. Dat werkt prima, geen blauwe schermen. Ik lees dat je al voorzien bent, hoe bevalt die sim?

Ik heb prima ervaringen met Heli-X. Draait prima op mijn macbook!
HELI-X - News
De demo is gratis en dus is de sim goed uit te proberen. Een volledige licentie kost 49 euro.

Eh, ervan uitgaande natuurlijk dat je een heli-sim zoekt.

bij mij draait earofly 5.7 prima op de imac 27 inch alleen ik krijg mijn zender een spektrumDX6i er niet op geïnstalleerd , earofly vind hem eenvoudig niet,iemand een idee of een tool om e.a. aan de gang te krijgen ?

Back