HALLO,
Zijn er ook mensen die zich, net als ik, met rc graafmachines e.d. bezighouden?
Grt,
Jeroen
Zijn er ook mensen die zich, net als ik, met rc graafmachines e.d. bezighouden?
Grt,
Jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en ben je hier tevreden mee Sieb? ik heb het zelfde model ook gehad. ben nu bezig met een eigenbouw/van alles wat bouw.Sinds kort heb ik een kabolite 366 aangekocht
en ben je hier tevreden mee Sieb? ik heb het zelfde model ook gehad. ben nu bezig met een eigenbouw/van alles wat bouw.
Zag ik nou dat je hem tekoop aanbied op MP? ja ik snap wel dat je naar meer functies opzoek bent. en een zelfbouw is niks?Voor de prijs en wat die kan ben ik zeer tevreden. moet wel zeggen dat ik al zit rond te kijken voor een andere die iets groter is en iets meer functies kan bedienen
Zag ik nou dat je hem tekoop aanbied op MP? ja ik snap wel dat je naar meer functies opzoek bent. en een zelfbouw is niks?
ik vind de komatsu wel erg mooi, wel een slag te groot voor mij maar wel een heel mooi model. en de rode is gewoon een stuk nostalgie ! top dank voor het delen!Heb er twee, allebei eigenbouw.
De rode is een oudje die is ongeveer 27 jaar oud.
De komatsu is schaal 1:12
Bekijk bijlage 595307
mag ik vragen hoe je bij de duitser terecht komt?klopt ja, ik ben met een duitser ingesprek om een andere te kopen
mag ik vragen hoe je bij de duitser terecht komt?
Bedankt Sieb, word gewardeerd
Dag martin, dat is een hele mooie machine.Ik heb een THS Volvo EC480D rupskraan te koop
Mocht het wat zijn stuur dan een persoonlijke bericht
Zit ook een snelwisselaar op
Heb er nog diversen bakken voor
Zonder machinist
Bekijk bijlage 595569