RC grondverzet in de kas

Zo vandaag is rijkswaterstaat met de aanleg van een tweebaans rijweg lang de grondverzet begonnen.
Er moet nog wel geasfalteerd worden en de weg markering aangebracht.
Er komt ook nog en vangrail aan de buiten kant.

IMG_5791.jpeg

IMG_2953.jpeg

IMG_4983.jpeg

IMG_2992.jpeg

IMG_1436.jpeg

Zo vandaag is rijkswaterstaat met de aanleg van een tweebaans rijweg lang de grondverzet begonnen.
Er moet nog wel geasfalteerd worden en de weg markering aangebracht.
Er komt ook nog en vangrail aan de buiten kant.

Hallo Martin,
Niet de putdeksels vergeten hé, voordat je gaat asfalteren !
SMILEY OKAY - kopie.png

Hallo Martin,

Dat zit er mooi strak uit zeg. mooie strakke vangrails langs de afgrond van de (snel)weg. SMILEY SUPER.01 - kopie.jpg
Voor een kapitaal aan vangrails gemonteerd langs de (snel)weg.

Het wordt heel mooi, maar ik mis de putdeksels ?SMILEY VERDRIETIG..01 - kopie.jpg
Vergeten ??

Hallo Martin,

Dat zit er mooi strak uit zeg. mooie strakke vangrails langs de afgrond van de (snel)weg.
Voor een kapitaal aan vangrails gemonteerd langs de (snel)weg.

Het wordt heel mooi, maar ik mis de putdeksels ?
Vergeten ??
Put deksels?

In een snelweg?......
Doen ze dat dan in Twente?

@modelbouwer : prachtig zo, maar wat is nu het "asfalt" ? een of andere bubbelachtige verf?
Epoxy? Ziet er in elk geval fraai uit, en die vangrail al helemaal : erg realistisch!
Cor

Put deksels?

In een snelweg?......
Doen ze dat dan in Twente?

@modelbouwer : prachtig zo, maar wat is nu het "asfalt" ? een of andere bubbelachtige verf?
Epoxy? Ziet er in elk geval fraai uit, en die vangrail al helemaal : erg realistisch!
Cor

Hallo Cor,

Martin noemt het een snelweg, maar het is natuurlijk gewoon een lokale asfaltweg met putdeksels.
Waarom heb ik het over putdeksels ??

Afgelopen zaterdag 12 januari 2019, heb ik in Kampen de putdeksels gezien, die in de asfaltweg komen, vandaar mijn opmerking ! :) :)

De aanvraag was een snelweg, maar daar kregen van Rijkswaterstaat geen toestemming voor.
Nu zijn we in onderhandeling geweest bij de gemeentes en Provincie over de weg.
Deze onderhandelingen zijn afgerond en nu hebben toestemming gehad het wordt een provinciale weg met nummer N181, daar moest wel riool worden aangelegd voor de bouwterrein naast de weg.
as zondag word de weg in gebruik genomen.
:beer::wave:wave:wave:beer:

De aanvraag was een snelweg, maar daar kregen van Rijkswaterstaat geen toestemming voor.
Nu zijn we in onderhandeling geweest bij de gemeentes en Provincie over de weg.
Deze onderhandelingen zijn afgerond en nu hebben toestemming gehad het wordt een provinciale weg met nummer N181, daar moest wel riool worden aangelegd voor de bouwterrein naast de weg.
as zondag word de weg in gebruik genomen.
:beer::wave:wave:wave:beer:

Hallo Martin,

TOP !!!
SMILEY  OKAY - kopie.jpg
SMILEY ZONNEBRIL.01 - kopie.jpg
SMILEY DIKKE DUIM - kopie.jpg

De hele kas ziet er netjes uit, misschien wat lantaarn palen langs de weg.

Hallo Martin,

Zo, dat ziet er goed uit zeg, echt mooi geworden.
Smiley Twee dikke duimen.png

En een goede strepentrekker aan het werk gehad, één mooie rechte witte lijnmarkering !
Smiley Very Good.jpg

Succes met de opening van de Provinciale weg ! (niet teveel champagne drinken hé) SMILEY PROOST.jpg Smiley Zonnebril.1.jpg

Veel rijplezier morgen !

Back