RC grondverzet in de kas

Mensen,
ik hoop dat jullie lekker weer hebben met de BBQ en daarmee ook een heel fijn weekend hebben.

In de toekomst zou ik graag ook eens komen, al was het alleen maar om beter te kunnen zien en evt met mensen te kunnen praten.
Ook al ben ik dan een heftruck man, ik kan zeker genieten van jullie modellen.

De buitenbak is orde gemaakt zondag 11 september voor het 24uur rijden in de kas a.s. 17 en 18 september zaterdag en zondag
De foto's van dit evenement zien jullie volgende week.
We hopen op mooi weer en maken er samen een leuk weekend van.

IMG_8356.JPG

IMG_8361.JPG

IMG_8349.JPG

IMG_8352.JPG

Nog een paar nachten dan gaan we los.
Hopen dat de weergoden het beste met ons voor hebben.
is het mogelijk om als kijker langs te komen? als het een beetje in de buurt is dan kan ik even komen kijken indien dat dus mag / kan aangezien dat mijn vrachtwagen nog in de bouw staat / geen grondverzet is (voor nu)

Het was een super weekend in de kas. Alles was perfect geregeld, bbq in de avond en lekker ontbijt, partytenten buiten, koffie. Binnen en buiten baan lag er prachtig bij. Complimenten voor de organisatie!
Ik was geweest met mijn nieuw JCB Fastrac en CAT 320D. Beide omgebouwd Bruder modellen. Veel nieuwe gezichten gezien en kennis gemaakt. Naast veel rijden ook veel gepraat, ideeën uitwisselen, wensen op gedaan en veel gelachen. Iedereen die aanwezig was bedankt voor het gezellige weekend.
c13a7391ce143628a61bebcb9ed92230.jpg

d046273bf9069dfe3e5663854fdd9deb.jpg

65787790c3e758c44a5d55da9a510b72.jpg

Dat is nogal, 40 uur.
Word het toch een kostbaar dingetje.
Wat gaat zoiets dan kosten (of wat zijn de kosten als ik zo'n ding wil kopen, want heb geen 3D-printer)??

Ik kon die niet vinden op thingsgiven, overigens. heb je een link voor mij?

Laatst bewerkt:
Back